Keuzestress Omega Seamaster Diver

En groter is per definitie minder comfortabel?

Als je de maat kan hebben zou ik persoonlijk voor de blauwe op staal gaan (42mm) ik heb het oude model gehad en deze kon nog net. Het nieuwe model is ook helaas weer te groot. Had deze er graag bij gehad

Succes met je keuze! Eigenlijk is er geen verkeerde keuze :slight_smile:

1 like

Niet per definitie maar bij sommige modellen wel. Dat vind ik tenminste.

1 like

Passen, misschien draagt hij wel fijner :smirk:

1 like

Oeh die is ook wel erg gaaf. Een echte eyecatcher zo met dat wit!
Is het ‘oude’ model eigenlijk ook met een witte dial te verkrijgen? Ik ben 'em namelijk nog niet tegengekomen.

Deze Commander’s watch komt het dichtst in de buurt maar ik voel er niet veel voor:

4 likes

Nummero uno. Beter in balans. Prachtklok. Alleen die bracelets van deze Omega’s vind ik op zijn zachts gezegd niet zo mooi. Maar op een ander bandje, top.

1 like

mooie combi. Zoveel mooier dan op staal.

1 like

:point_up_2:

2 likes

Als je dan toch voor een zwarte Omega SMP gaat, waarom niet op zoek gaan naar de 2254, diegene waar het allemaal mee begon.

8 likes

Eens!

1 like

Prachtig !

1 like

Moet je wel geschikte polsen voor hebben. Je kan de band niet verstellen. Wel het mooiste model van de oude versies, maar draagt heel onprettig.

1 like

Nee, deze welke je laat zien was de laatste witte, maar deed mij ook niet veel. Al kan je deze plaat natuurlijk wel in laten bouwen in een zwarte :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Die nieuwe is wel gaaf… misschien een spaardoel van maken…

1 like

Eén type ervoor en je hebt een co-axial met mooie subtiele golfjes. :blush:
Hou je nog zat geld over voor een sluiting met micro-afstelling ook, mocht hij niet lekker genoeg zitten.

2 likes

Da’s inderdaad de mooiste!

1 like

Wat is het referentienummer van dit model?
Ik zou er graag meer te weten over komen.

Hierin herken ik mij niet. Er zit een duikafstelling op zodat het horloge moeiteloos over een wetsuit te dragen is. Daarnaast valt de hoogte reuze mee waardoor het zeer prettig dragen is. Ik draag hem overigens wel los op de pols. Na de knokkel dus. Maar, ieder heeft zo zijn eigen ervaring :stuck_out_tongue_winking_eye:.

212.30.41.20.01.003

Foutje…
212.30.41.20.01.002

1 like

Dit model gehad in 2015, nog steeds spijt van. Ooit gekocht voor 1.700,- volgens mij gaan ze nu wel voor wat meer weg

Komt deze uit 2003?

1 like

Ik weet niet wat je bedoelt met die duikersafstelling, maar dat draagt denk ik niet bij aan draagcomfort.
Ik draag horloges nooit te los, vooral de lange sluiting icm gebrek aan afstelling waren heel onprettig icm met de vorm van mijn pols blijkbaar. Het is wel een ervaring van een jaar of 15 geleden, dus misschien voelt het nu anders. Toch nog wel een maand of 9 in bezit gehad, dus wel de tijd genomen om er destijds aan te wennen. O en destijds gewoon nieuw gekocht voor 1250 euries😀

1 like