Die eerste vind ik de mooiste. Prachtige wijzerplaat, met die golfen.
Ik heb hem sinds gister ook! Onder genot van een goede kop koffie bij Peter van Baal uiteindelijk voor de zwarte gekozen.
Daar voel je niets van
Zelf in 2004 als occasion destijds bij Horlogeplatform in Den Haag gekocht. 2003 zou zomaar kunnen kloppen.
Tof! Altijd respect voor horloge bezitters die zo lang het zelfde horloge kan bezitten!
‘Was the one that started is all’ dus die zal nooit vertrekken .
De nieuwe is mooier en beter. De “oude” is wat betreft prijs/kwaliteit moeilijk te verslaan.
Ik zou voor de blauwe oude gaan.
Bedankt voor alle input! Genoeg stof om over na te denken.
Het maakt de keuze niet makkelijker.
Ik ga me verder verdiepen in de volgende modellen en hoop binnenkort weer een NA post te kunnen maken. Volgens mij heb ik het virus te pakken waarvoor ik ben gewaarschuwd.
Omega Seamaster Diver 300M Co-Axial Master Chronometer 42mm
Zwarte dial met golfjes
210.30.42.20.01.001
Omega Seamaster Diver 300M Co‑Axial Master Chronometer 42mm
Witte dial met golfjes
210.30.42.20.04.001
Omega Seamaster Diver 300M Co‑Axial 41mm
Zwarte dial met golfjes
212.30.41.20.01.002
Omega Seamaster Diver 300M Co-Axial 41mm
Zwarte dial zonder golfjes
212.30.41.20.01.003
Die witte is ook wel heel gaaf!
Gruwelijk mooi op deze foto’s !
Moest er aan wennen maar her hele design is zoals een nieuwe seamaster er anno nu moet uitzien.
Een klasse op zich !
Thnx. Ja ik moest ook wel iets wennen maar kon gelukkig niet vergelijken want de oude was niet meer leverbaar (bij van Baal).
Hij is wat meer shiny als zijn voorganger geloof ik.
Afwerking is echt top.
Ik zou voor een model zonder golfjes gaan, ziet er strakker en professioneler uit! Maar ik zou vooral je eigen gevoel volgen, dan ga je er het meest van genieten!
Eeeeh zwarte dial zonder golfjes maar met datum op 6
Weet je zeker dat het geen blauw moet worden Succes met de keuze. Neem de tijd, het wordt vanzelf duidelijk.