Ofschoon ik met mijn laatste aankoop de pretentie een beetje heb dat ik de horlogehobby heb uitgespeeld (clichés op dit forum zouden “rust”, “ultieme klik” en “afbouwen naar two piece collectie” zijn), weet ik donders goed dat ik op nog een paar van die GS stations uit wil stappen, Henk. Da wittegij ook.
De horloges van @koetsjh , @ElChueco, @ThaPapper en @jehebtWATgekocht zou ik stuk voor stuk graag in de kist leggen.
Het budget is altijd de limiterende factor. Ik verwacht niet dat de TS plots van z’n slavenloontje drie ton in het jaar gaat draaien, en ik denk dat dat realistisch is. Dus “bij een betere baan drie maanden sparen” betekent voor 9 van de 10 burgers in dit land dat ze over drie maanden nipt een Rado Captain Cook zouden kunnen kopen, maar dan wel met knijpende billekes.
Soms vraag ik me wel eens af of mensen wel doorhebben wat de diverse beroepsgroepen zoal verdienen, en of ze weten wat de kreet “modaal” betekent.
Maar goed, als TS na drie maanden een Two-Tone DJ bij elkaar heeft krijgt ie ook geen nee bij de AD hoor. Die zijn allemaal te vinden. En TS heeft aagegeven OP-DJ-DD mooi te vinden, dus dat zijn geen vokking eenhoorns zoals voorradige nieuwe subs voor 20% korting van list.