Dank je voor je inbreng
Zeker een goeie tip om gewoon eens te gaan proefpassen bij de horloge dealer.
In het blauwe deel staat veel leuks inderdaad
Vandaar ook de woorden: keuze & stress
Dank je voor je inbreng
Zeker een goeie tip om gewoon eens te gaan proefpassen bij de horloge dealer.
In het blauwe deel staat veel leuks inderdaad
Vandaar ook de woorden: keuze & stress
Een mogelijk alternatief: de Sinn 6096 of 6068. Hele Sinn Frankfurt Financial District lijn is supervet. Maar uiteindelijk natuurlijk kiezen wat jij zelf mooi vindt. En hopelijk levert je dit niet nog meer stress op😁
Heel simpel, kopen waar je hart naar uit gaat!
Economische motieven moet je niet laten prevaleren, emotionele argumenten des te meer.
Mooier en stoerder dan een Tudor Black Bay Pro wordt het niet
Nog een suggestie, staat al een tijdje hier in het blauw. Uniek, mooi en aantrekkelijk zeker voor de prijs:
https://www.horlogeforum.nl/t/jaeger-lecoultre-polaris-2022/443048/13
Zo te zien is die zonder datum indicatie
En dat is echt een dingetje voor mij wat er op moet zitten
Verder wel een mooi kunstwerk
Daar heb je een terecht punt William
Ookal schrijft ie flink af, deze is fantastisch!
Nee hoor, is een ouder model. Vandaar de prijs vermoed ik
Is de keuzestress al minder? Heb nier de indruk dat dit topic zal helpen.
Mijn advies, als je twijfelt, nog wat wachten. En intussen wat rondkijken of je ergens een klik mee hebt.
Allemaal? Zo, dan hadden ze nog heel wat oude modellen over…
Iets met datum…
Gezien je datum belangrijk vindt, waarom geen chronomaster? Staat altijd op de.juiste dag en zijn fantastisch mooi
Een ingenieur is ook altijd +1
Netjes en geld over
Beste tip is al gegeven, ga eens lekker kijken live. Dan zie je gelijk of het bij je past, tevens is het vaak anders dan op de foto.
Er is zoveel te koop in deze prijsklasse wat ik daarmee wil zeggen er is meer dan een Tudor of een Longines. En dat afschrijven snap ik ook niet, een horloge is toch om van te genieten. Ga op het internet en ga de winkels af vooral passen en vergelijken.
Succes.
Klopt helemaal
Maar net als meerdere BB’s heeft deze geen datum indicatie 🥲
https://www.driessenjuweliers.nl/product/grand-seiko-gmt-sbge227/
GS all the way. Een GS met datum
en ook nog spring drive
en gmt
Gevoelsmatig levert Tudor prijs kwaliteit het meest waar voor het geld. Longines is mooi maar voelt minder hoogwaardig aan (wat niet wil zeggen niet). Kan niet benoemen waar het zit, misschien heeft het te maken met gewicht en formaat maar Tudor wint het voor mij qua gevoel. Grand Seiko nog niet vast gehad maar die designs spreken mij totaal niet aan.