Ik heb weer een aardig budget om e.e.a. aan te schaffen. Nu sta ik zoals vaak voor een dilemma. boven aan de lijst stond de Black Bay 58. Perfecte maat en een super vintage feel.
Ik heb echter ook een zwak voor de Oris 65. Heb er al eens een gehad met de cijfers op de plaat en dit was een geweldig comfortabel horloge. Mis hem ook een beetje. De bronze bezel versie vind ik ook gaaf. Bolle glas gewoon super.
Ik zou voor de tudor gaan. Snowflake hand is niet helemaal mijn ding, maar voor de rest is de BB58 gewoon ‘af’. Deze foto doet het horloge ook alle eer aan
Ik heb de BB58 gehad. Prachtig horloge, maar die stalenband vond ik kut x 3. Een enorme harentrekker. Bij mij dan hè. Ik zou voor de Oris gaan, lekkere eigen smoel.
Dat komt omdat je een Rolex Submariner en een Oyster Perpetual 39 met Oyster clasp gewend was
Ik vind de Oris 65 mooi maar ze hebben wel een beetje inspiratie opgedaan bij de Tudor Black Bay. Kijk maar naar de Rivitet band en de vintage uitstraling, etc.
Vreemde is dat ik al van 4 leden een BB aangeboden heb gekregen nieuw in de stickers. Al dan niet met een horloge website. Worden die dingen gewoon massaal gekocht zodat de AD’s ze niet meer hebben?