Keuzestress wat te doen? Oris of Tudor

Alledrie zijn ze erg mooi en de blauwe Oris vind ik de mooiste van de drie, maar dat is mijn keuze. Met Tudor heb ik persoonlijk niet iets, ze zijn wel prachtig natuurlijk.
Als je je zoveel geld aan een horloge uitgeeft vind ik dat je dan ook iets speciaals met het merk moet hebben.

Mijn keuze zou zijn om de blauwe Oris te kopen en lekker verder sparen voor iets echt speciaals😀, tenzij je echt iets speciaals met Tudor hebt.

Denk dat ik er wel uit ben. Ik vind de Tudor best wel speciaal. Is ook wel mijn grail watch. Ik hou ook nog een beetje over. De Oris 65 komt er ook nog wel maar dan een andere versie.

3 likes

When in doubt buy both :sunglasses::+1:

En… 如有疑問,請同時購買

3 likes

Easy, de Tudor.

Waarom zal je twee oris horloges willen hebben?!!!?:stuck_out_tongue_winking_eye:

Maar je heb gelijk de een is moderne diver en de andere retro diver. Beide hebben voldoende eigen smoel dus vanuit een collectie bekeken en stijlen, dan is twee oris geen slecht idee. Maar aan de andere hand heb je aan de tudor bb58 ook voldoende aan. Geen keuze stress😜

1 like

Ik zou ze gewoon allemaal kopen😁

Balen het exemplaar dat ik wilde kopen net voor mijn neus weg gekaapt. Misschien wordt het wel helemaal wat anders want ik kan heel slecht tegen wachten.

1 like

Ik heb toevallig net de Oris 65 bij de AD gekocht en ben er superblij mee. Zelf vind ik het echt onzin dat je de Oris koopt omdat je de Tudor niet zou kunnen betalen. Hiervoor had ik namelijk een Rolex DJ41 ook van de AD.

Exact :point_up_2: Ik heb gewoon helemaal niks met Tudor.

1 like

Die van Pange? Er zijn er nog wel meer te vinden.
En als je de Tudor echt wilt dan zou ik even geduld hebben.

Ik krijg zo snel alleen deze exemplaren gevonden.

Vorige week lag er ook een BB58 op leer bij a Schaap Citroen in Groningen.

De derde optie:

Oris sixty five kopen, die rare aquis laten zitten en een lang weekend naar Sevilla of zo.

1 like

Deze heeft recentelijk ook mijn aandacht getrokken, morgen ga ik er een passen. Denk dat deze op een leren of canvas band heel lekker retro uit ziet

Hoe staat het ervoor in dit duivels dilemma?

Ja idd…

Ik zou voor de Oris 65 en een Vintage Seamaster 120 gaan :sunglasses:

65 + Clean Ocean

Daar zou ik geen seconde over na hoeven denken

Zelfde hier: Tudor 58 ( te klein? 19 cm pols, 60 mm breedte) BB GMT of Oris 65 + Propilot day date? Voor de Tudor moet ik nog ff doorpotten. Eén Oris kan nu. :thinking:

Als alles goed gaat heb ik er volgende week een met dank aan dit forum. Het leek wel of alles zo had moeten zijn.

Hallo Dreski toevallig heb ik vorige zomer van jou een Oris sixty vijf gekocht en heb deze te koop staan op het HF Mogelijk intresse om deze te kopen? Dan hou je zeker nog geld over en over de prijs denk ik worden we het wel eens Mvg Peter

Ik wil het liefst de blauwe nu en heb al wat kosten gemaakt helaas.

7 likes