Keuzestress

Help! Mijn eerste "waardevolle’’ horloge uitkiezen zou een leuke ervaring moeten zijn, maar ik lijd aan keuzestress. Ik heb de selectie teruggebracht tot 3 stuks (op zich al best knap) maar nu loop ik een soort van vast. Misschien dat jullie kunnen helpen met mijn definitieve keuze. Gelet op waardevastheid, kwaliteit van het uurwerk, draagcomfort, etc

Hier zijn ze in willekeurige volgorde:

Omega Seamaster Professional 300m:

Omega Speedmaster Racing:

Tudor heritage black bay:

Het budget is zo een 2500,-

2 likes

Seamaster Smpc.

2 likes

Tudorrr! :smile:

2 likes

En waarom die keuzes? :wink:

Seamaster.

1 like
  • Omega Seamaster Professional 300m
  • Omega Speedmaster Racing
  • Tudor heritage black bay
  • Iets anders

0 stemmers

2 likes

Gewoon een keer gaan passen, dan weet je het meteen.

9 likes

+1

Ja al gedaan, dat maakte het er niet veel makkelijker op :wink:

Tudor !

1 like

Gewoon even wachten en laten bezinken.
Dus probeer ze, denk na, probeer ze nog een keer. Haal er een van de shortlist omdat de liefde weg is, neem hem weer op op de shortlist omdat de liefde weer opbloeit. Voeg een speedy pro toe aan de lijst en haal m er weer vanaf. Vervloek dingen, vervloek de hobby, probeer ze nog een keer en op gegeven moment weet je het wel.
Misschien niet per se een leuke ervaring de eerste keer, maar probeer ervan te genieten. Het is een luxepositie…

(on topic Tudor all day long)

4 likes

Ze zijn boven budget.

Goede tip! Dank je

Niet als je goed zoekt :wink:

1 like

Okay, dan de speedy racing.
Die andere zijn behoorlijk zwaar aan de pols.
En best dik.
Ik vind draag comfort heel belangrijk.

1 like

2500euro? Staat een Seamaster in blauwe gedeelte voor 3800😜… maar ik zou voor de Speedy Pro gaan.

1 like

Die SMp draagt echt niet dik!

Kies het horloge die je het mooiste vindt en waarmee jeje overal ziet rondsjouwen in je stoutste dromen! :sunglasses:

2 likes

Dan zou ik nog een keer gaan passen. Vind het heel verschillende horloges en zou ook nagaan in welke situaties je elk horloge het liefste zou dragen.

Succes met een mooi dilemma.

1 like

Speedy pro ligt nog net even boven budget. Je moet wat te dromen houden toch :stuck_out_tongue:

Krijg het gevoel alsof de speedy racing als een niet volwaardige speedy wordt gezien

Ik zeg het verkeerd… ik bedoel de speedy van jou foto… ik had niks met de Speedmastee, maar ik vind hem prachtig.

1 like