Keuzestress

In mijn dromen loop ik met alle 3 de horloges rond, dat is nou het hele dilemma haha

Ja en dat is vreemd omdat de speedy in den beginne was ontwikkeld
voor de race wereld.
Later geadopteerd door de NASA.
En ach, iedereen heeft een speedy pro :wink:

1 like

Juist! Dat is ook wat ik gelezen heb op de site van Omega, dat de eerste Speedy’s gebruikt werden door coureurs. Lang voordat hij door Nasa werd geadopteerd

1 like

Ik vind die racing lekker eigenwijs en een originele keuze :+1:
Resale ligt hij wat moeilijker maar ik neem aan dat je hem daar
niet voor koopt.

1 like

Tudor. Die vind ik gewoon zo mooi.

1 like

Nee zeker niet, maar speelt uiteraard wel een rol bij de aanschaf.

1 like

Ik zou de Seamaster kiezen, ik heb de Tudor Pelagos, ook een flinke kast maar in Titanium, is goed te dragen (140gram totaal) maar in staal denk ik gewoon te zwaar, zeker als het hetzelfde model kast is, dat weet ik niet zeker…

De Racing vind ik persoonlijk te druk met name door die puntjes in de kleine wijzerplaatjes.

1 like

De SMP vind ik niet te best afleesbaar met de skeleton wijzers.
Vooral s’nachts met de lume vind ik het beneden de maat.
Of je moet hele goede ogen hebben.

1 like

Keuze stress? Na dat je ze gepast hebt? Dan heb je de ware niet gevonden :point_up:️:relieved:

Ik was bereid maanden op een wachtlijst te gaan staan voor een sub. Maar toen ik de Explorer om m’n pols klikte, was alle twijfel weg. Dit moest hem worden.

Neem je tijd. Denk nog eens een maandje extra na. Welke wil je over 10 jaar nog om je pols. Je maakt je druk om waardevastheid?? Je bent van plan te gaan flippen?

7 likes

Als je pols hem kan hebben de Tudor, anders de Seamaster en de Speedy zou ik niet eens overwegen.

Maak geen keuze zonder ze alle 3 gezien te hebben.

Je bent vast blij met je partner, maar toch denk je nog steeds aan dat meisje uit de brugklas die je nooit durfde te vragen :sunglasses:

4 likes

Heb je ze allemaal al eens gepast? Nee dan zou ik dat eerst doen om er goed beeld te krijgen.

Hij heeft ze al gepast :wink:

2 likes

Maak ik mij niet druk om, maar neem ik wel mee in mijn besluit. Mocht 1 van de 3 bijvoorbeeld een enorme afschrijving hebben, beïnvloed dat wel de keuze ja.

Ik heb geen grote pols (17 cm) maar toch vond ik de Tudor niet misstaan.

1 like

Die maat pols heb ik ook, past prima!

1 like

Dit is de 41mm toch?
Is toch een redelijk blok op je pols.

1 like

En jij hebt een Tudor?

Ja de Pelagos;
Heeft een hele vlakke onderzijde en vrij licht door het titanium.

4 likes

Correct

Waardevast was één van de criteria

2 likes