Keuzestress

Vond de Bb best flink op de pols. De Pelagos overigens ook, maar mindere mate omdat deze minder dik is.

Al kan ik hem wel hebben. Mijn pols is ook 17 cm.

Al is mijn persoonlijke smaak erg veranderd. Voorheen droeg ik 44 mm en nu zelfs 35 mm.

5 likes

Zelfde kast als de Black Bay toch? Zwaar maakt mij niet zoveel uit… vind ik eigenlijk wel wat hebben

1 like

Hij is ook flink, maar ik vind dat wel wat hebben, hij ligt wel vrij vlak op de pols, heeft geen hoog onderdeksel.
De bb58 was voor mijn gevoel net iets te klein, zat wel als gegoten moet ik zeggen.
Ik weet niet of ik het mag zeggen maar het saffier van de bb58 vond ik niet echt mooi door de bolling erin, de pelagos heeft een superstrak, bijna onzichtbaar saffier.

2 likes

Tuurlijk mag je dat zeggen… daarvoor is dit topic :wink:

Nee, maar ik weet dat er hier veel aanhangers daarvan zijn, ik zelf ook wel totdat ik ze naast elkaar ging passen, toen viel mij dat heel erg op. Het is maar persoonlijk he, een kwestie van smaak.

1 like

Ja dat heb ik gezien.
Maar de speedy was een van de keuzen van de TS

Je koopt een horloge omdat het je aanspreekt.
En het moet lekker dragen, er is geen lol aan om met
een duur horloge door het leven te gaan wat niet lekker
om de pols zit.

Ik vind de speedy een van de meest comfortabel dragende
chrono’s.

1 like

Seamaster!

2 likes

Geloof mij, draagcomfort staat ook vele malen hoger in de prioriteitenlijst dan waardevast. Maar ik zou liegen als ik zeg dat ik dat niet zou meenemen in mijn beslissing.

1 like

Waardevast is ook wel lekker. Geeft je toch wat ruimte mocht je na een paar maanden toch anders voelen.

Laten we eerlijk zijn :wink:

3 likes

Zodra het draagcomfort niet optimaal is komt dat puntje waardevastheid nog zeker van pas!

1 like

Precies

Maar als je die speedy racing ( jong ) preowned koopt zal de afschrijving
toch wel meevallen?

1 like

Eens. De Seamaster en de Tudor moet je ook niet nieuw kopen hoor.

2 likes

Gaat uiteraard bij alle 3 om preowned. Maar was met 2500,- wel duidelijk denk :wink:

1 like

Zeker.

Ik paste laatst een nieuw model Airking ( groen/geel )
Mooi horloge en draagt super.
Mocht ik nieuw AD voor 4700 mee nemen.
Box en papers de hele reut.

Terwijl ze op chrono24 voor rond de 6 staan :thinking:
Hoe kan dat?

2 likes

Black Bay Blue (ETA).
Houd je nog geld over ook :wink:

1 like

En hij is platter dan de inhouse :wink:
plus goedkoper in service.

1 like

Ik vermoed dat mijn BBBlue de eerste service niet gaat halen bij mij… Verliest het steeds vaker van de Explorer en Planet Ocean :disappointed::wink:

1 like

Sommigen vinden hem prachtig, maar een stalen sport Rolex met flinke korting ? Daar is een goede reden voor.
Wel een toekomstige klassieker. Vandaag moeilijk verkoopbaar, morgen het klassieke cult horloge.

Wat ik vind van de huidige Airking ? Een lelijk hok, waarvan zelfs de lume niet deugt, en dat voor een flieger.

1 like

Niet eens naar gekeken :grin:
Maar hij heeft wel wat, vind ik.