Keuzestress

Inderdaad een belachelijke positie :sweat_smile:
Polsmaat is 19cm dacht ik. :slightly_smiling_face:
Wat zoek je in je aankomende horloge qua kwaliteiten en features. Ik zou de Speedmaster racing links laten liggen. Er is mijns inziens maar een Speedmaster en dat is de Speedmaster Professional Moonwatch met hesalite glas, non-display back en een manual wind movement. :wink:

3 likes

Wat ik zoek:

  • het moet een automaat zijn
  • stalen/titanium band
  • duiker
  • bij een pak te dragen maar ook lekker casual
  • goed om mijn 17cm pols passen :wink:
  • liever geen chrono (ja ik weet dat de speedy dat wel is)

Ook nog een Speedy :crazy_face:

1 like

Dan zit je met zowel de Seamaster als de Tudor Black Bay goed. You can’t go wrong. Hangt puur af van persoonlijke en optische voorkeur.

2 likes

Een Speedmaster Professional gaat niet mooi staan op je pols: te groot.

1 like

Toch denk ik dat Seamaster wat mooier valt dan de Black Bay. Stuk dunnere kast ook als ik het goed zie.

Kan je dat bevestigen of zit de Black bay net zo comfortabel?

1 like

Tudor Pelagos prachtige klok

1 like

Zeker weten, alleen net iets boven budget

2500 toch? Dan moet dit toch lukken?

Tudor Pelagos
€ 2.650

Dat dacht ik ook met mijn Breitling Colt 44 Blue Automatic. Scherpe prijs en optisch in een goede staat. Zou zijn nagekeken door ‘eigen’ horlogemaker. Uurwerk liep alleen -20 seconden per dag en als ik het opwinden vergelijk met mijn nieuwe Breitling Colt 44 dan klonk die oude als een vastgeroest oud ijzer barrel. Was sowieso aan een servicebeurt toe. :confounded:
Les: ga niet voor de goedkoopste op internet, when it sounds too good to be true it possibly is.

Oris Diver 65 in 40mm.

1 like

Ik vind de SMP en de Tudor beide toppers.
Ook rond jou budget nieuw te vinden. De SMP draagt wel wat comfortabeler dan de hoge case van de Tudor BB.
Het voordeel van de Tudor is dan weer dat deze ook erg fraai op leer of rubber is


2 likes

Ach bij een juwelier in Nederland kan je de “gok” nog eens wagen als het niet goed is ga je er mee terug. Koop je hem online in Nederland dan heb je 14 dagen bedenktijd lijkt me meer dan voldoende tijd om zaken in of uit te sluiten zie ook https://www.consumentenbond.nl/online-kopen/retourneren

1 like

Zo’n Crafter Blue band moet ik ook nog hebben voor mijn Black Bay :sunglasses::+1:

2 likes

Die zwerven hier wel aardig wat rond op HF geloof ik. Ik moet wel zeggen dat ik hem bij de lugs erg stug vond

1 like

Er staat een BB bij de buren binnen budget👌🏻

1 like

Ik heb nog een crafter blue slingeren voor een BB.
Gaat ik niet gebruiken, de band is wel gebruikt.

1 like

Nou @RLC… Erik heeft een lekker rubbertje voor je.
Sorry TS voor t off topic
On topic vind ik de Tudor BB bij nader inzien een stuk mooier dan de SMP

1 like

Ik denk dat RLC nieuwstaat zoekt. :see_no_evil:

2 likes

Of een verse nieuwe voor net wat meer

1 like

Goede keuze ouwe, maar hoe groot is jouw pols?

1 like