Keuzestress

Even voorstellen:

Ik ben Daan, en ben eindelijk van plan mijn eerste horloge te gaan kopen, ik ben er al wel uit dat het een Navitimer moet gaan worden en dat hij het liefst goud moet bevatten, ik wil hem dan ook zakelijk (vastgoed en meetings etc.) gaan dragen. nu zijn er 2 modellen waartussen ik maar geen keuze kan maken.

Beiden een gouden bezel en 41mm:
Bij de time only houdt ik erg van de cleane look, bij de andere vindt ik hem stoerder ogen.
Ik twijfel al erg lang en ben benieuwd naar jullie mening.

Thanks in advance.

5 likes

Een Navitimer is een chronograaf, dus nooit “time-only” kiezen. Succes!

14 likes

Dank voor je zeer snelle reactie, ik begrijp je punt, maar puur estetisch gezien, valt jouw keuze dan ook op de chrono? ik vindt ze beiden even mooi en de 1e ook wat chiquer plus dat er een kleine 1.5k verschil in zit.

Heb je andere suggesties qua navitimer modellen?

1 like

Ik heb niet zoveel met rolex, vindt het ontwerp van de Navitimer gewoon prachtig. en vastgoed meer in de zin van projectontwikkeling :slight_smile:

geen huisjes melken :stuck_out_tongue:

1 like

Persoonlijk zou ik altijd voor de chrono gaan.

1 like

Een vintage 806

4 likes

Ondanks dat Navitimer geen tijd only is, vind ik nu far de bovenste om te zien het mooist! De sector dials boven elkaar maken het horloge erg asymmetrische, dat vind ik niet mooi bij een horloge…

1 like

De chrono! Een oldtime classic! :heart_eyes:

1 like

Ook zeer mooi dit, heeft de 806 een Lemania uurwerk?

1 like

Is dit goud of rose goud?
Als Goud > bovenste
Als Rose goud > onderste met zwarte band
My 2 cents…

2 likes

ze zijn beiden rose, maar moet wel zeggen dat het geler lijkt in het echt.

gaaf hoor!

1 like

Nee, een Venus

Ahah! Weer wat geleerd​:blush::wink:

Apple Watch.

1 like

Ik vraag hier om een serieuze mening, en ik benoem hetgeen wat ik dagelijks doe om duidelijk te maken welke uitstraling gewenst is.

Hier heb ik niet zoveel aan, verder no hard feelings uiteraard.

Chronograph… the one and only!!

1 like

Ik doe het ook vrijwel dagelijks (meestal andere zijde van de tafel) en kan je vertellen dat niemand het ene donder interesseert wat je om je pols hebt als ze niks met horloges hebben.

2 likes

Ik zou zelf ook voor die Chrono gaan. Kan je gelijk timen hoe lang je zakelijke meetings hebben geduurd! :stuck_out_tongue:

2 likes

Zeker ook mooi! alleen hij wordt me dan net iets te klassiek