Kickstarter Hamtun Kraken H2

Je kan het voorstellen…

No date is overigens wel iets waar naar gekeken wordt. Was een van de vragen die in de poll onder backers werd gevraagd. Als er genoeg mensen “ja” hebben gezegd, komt de optie voor een nodate.

De meteoriet versie lijkt me onwaarschijnlijk. Wordt 85 extra en alleen als je al de selita upgrade hebt. Als ongeveer 100 man hiervoor gaan, wordt het mogelijk… ik zie het niet echt dat 100 man voor 185 pond extra gaan.

hmm heb ik dat nu gemist in de poll… nou ja zal wel. Ja die meteorite is ook niet iets waar ik voor ga. Maar is wel een bijzondere keus…

Up

Meer mensen die zich in de tussentijd hebben ingeschreven?

Hamtun
Revue Thommen
Maen

Hoe kom je er op

Zie je al die kleur opties… argggh wordt gek… Toch maar 2 bestellen… ??? of 3… ??? Wit, zwart en geel…
denk denk denk…

Hamtun is hoe de inwoners van Southampton hun eigen stad noemen. Best wel een goed gekozen naam.

1 like

Ik vind de witte versie heel tof. Komt voor 99% zeker ook als no-date. Ben benieuwd naar titanium :slightly_smiling_face:

Ik twijfel tussen de twee blauwe opties. Ik denk uiteindelijk de donkerblauwe met blauwe bezel.

" Kraken" dat klinkt ook niet melodieus.
Mooi horloge, povere denkwijze qua naamgeving.

Een duikhorloge naar een mythisch zeemonster vernoemen, hoe komen ze er op. :grinning:

1 like

Kan niet wachten op de Dam(a)sko o20 en Roffa ZeroTen kickstarts

Ja, tis nu wachten op de volgende “Yeti” of misschien wel een Hantum "Pino van Sesamstraat"
Ook een mytische vogel als pilot watch.

Zo en nu begint het wachten… Mijn keuze is de witte met het standaard uurwerk en dan als extra de titanium bezel en mischien ook de displaycase.


Foto van het net met de standaard bezel.


Photoshopje met de titanium bezel

En wat wordt jullie keus?

2 likes

Het worden voor mij de witte no-date met standaard bezel en de donker blauwe met de standaard bezel. Allebei met de sellita.

2 likes

Volgens mij doen ze de display case alleen als je ook sellita hebt.

Voor mij wordt het de donkerblauwe met standaard ceramic bezel.

1 like

Oke, als niemand anders het doet
tumblr_myfknfjFVy1tn0a5ro1_400

3 likes

Haha precies; moet gelijk hier aan denken.

2 likes

nou ja het is geen must… we gaan het zien.

geen idee nog of ik date of no date doe. Stoort me in ieder geval niet.