Kies de hagedis

Ik heb even jullie hulp nodig. Ik heb twee hagedissenlerenbandjes voor mijn Lord Marvel binnen gekregen, en ik kan niet zo goed kiezen.

De rechter is wat duurder (55 euro) en is ‘teju’. Omdat het een natuurproduct is, is de textuur niet helemaal overeenkomstig tussen de twee stukken. Bij de linker ‘gewone’ hagedis is dit wat constanter, maar die is ook wat minder mooi maar wel weer wat goedkoper (40 euro).

Welke heeft jouw voorkeur?

Poll: Welk hagedissenbandje vind je het mooiste?

Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

:point_up:

Jij wil buiten de deur snoepen met een shagrokend mokkel en een midget terwijl je zelf een topper op de bank hebt zitten (BandrBands in deze metafoor). Wat ben je toch aan het doen met je leven Ide?

10 likes

Zonder twijfel de teju. Daar zie je tenminste dat het een echt natuurproduct is. De afwisseling in patroon maakt het interessant

1 like

Leg die Seiko er eens tussen

Tempting… Maar toch maar het juiste gedaan op zo’n heerlijke zondag. Altijd leuk om mensen op kosten te jagen. :wink:

Daarnaast vind ik deze wel leuk voor mezelf als hij over 1 week te koop staat…

2 likes

Goed punt.

Teju / de rechter:

Gewone hagedis / de linker:

3 likes

:point_right: ,links is te donker

Deze

En nu kappen met je kuttopcs Rene1

10 likes

Het is half één.
Ik ga mijn Nacht plicht doen.
En daarna slapen.
Tot morgen meneer Drebin.

5 likes

Ja, maar
kijk jij wel eens op je/jouw/haar
horloge als
je honger hebt

7 likes

Qua structuur komen het deel linksboven en rechtsonder het beste overeen. Dat lijkt me dus de meest logische keuze😋

Passen beide wel bij het nogal duffe horloge.

3 likes

Ik durfde het niet te zeggen, maar vind de bandjes veel mooier dan het horloge.
Maar ieder zijn smaak, natuurlijk.

1 like

Ik heb het horloge meerdere malen geliked in het “wat dragen we vandaag” topic, maar ik moet daar eerlijk bij zeggen dat dat vanwege het mooie (grijs suède) bandje was…

Overigens: kies dat rechterbandje en ik blijf het liken in dat topic.

Er moet inderdaad een veel mooier horloge op dat bandje…

1 like

Teju! Die onregelmatigheid hoort er gewoon bij.

Forumcorruptie en clientalisme gaat nog eens heel groot worden op HF haha!

Als keuze kies ik rechts omdat het natuurlijker wat luxer oogt. Maar ik vind het eerlijk gezegd beide niets.

Ze taperen niet lekker genoeg lijkt het.
Zijn het 19-16mm bandjes?

1 like

Wat vindt men eigenlijk van het feit dat de heer Candide ervoor heeft gekozen om een externe poll te gebruiken terwijl HF deze functie perfect zelf biedt?

• Lomp
  • Lomper
  • Lompst

0 stemmers

On topic: de faux is gewoon mooier!

Teju!!