Ik geef toe dat het ineens heel anders klinkt als je het in de door jouw gekozen context leest. Misschien moet ik er dan bij opmerken dat ik hem niet dat rechterbandje heb verkocht.
Niet vermanend bedoeld, likes zijn overrated
Ik heb zojuist mijn like voor jou vorige opmerking teruggenomen.
De linker is geen faux hagedis, maar ook een hagedis. Sterker nog, en ik moest het ook opzoeken, de teju is geen echte hagedis. Zoals een halfaap geen aap is!
Ah…ik heb te snel gelezen. Teju it is dan!
Dit.
Ten eerste had je ook een interne poll kunnen beginnen, die vind ik leuker. Via settings, etc.
Ten tweede heb ik wel op de rechter gestemd, maar da’s met name omdat ik de naad beter weg vind vallen. Ik vind grappig genoeg het regelmatigere patroon van de linker wel mooier. Ook vind ik donkerder leuker, dus links, maar dat stiksel ziet er storend uit naar mijn smaak.
Aan de pols denk ik dat niemand wezenlijk verschil gaat zien, dus je kunt net zo goed de linker houden.
Ik heb nog nooit iets met de kleinere mens gedaan. Wellicht is het leuk.
Bounce 'm round like bunnies.
De linker is ondanks stiksel op het horloge gewoon mooier dus. Ik trek die keutel van rechts in.
Het gegeven dat er twee schattige hagedisjes het leven hebben moeten laten om jou in de gelegenheid te stellen een poll te plaatsen op HF voor de likes, heeft mij optie drie doen kiezen: opzout’n met je hagedis.
Jekk!!
Wie wil er nu een hagedis om z’n pols?!
Of een struisvogel, brrrrrr
Is ook helemaal niet sjiek, is voor ouwe knarren.
Paarden leer is dan een betere keuze
Ik zou eerder gaan voor grijs:
of toch richting zwart (donker blauw):
Smaken verschillen maar ik zou ook sowieso voor een Teju gaan.
Ik vind hagedis geen goede match. De huidige B&R staat veel leuker.
Hagedissen zijn nazaten van de T-Rex, ze hebben de kenmerken van deze prehistorische monsters, alleen natuurlijk een stuk kleiner. Uit respect voor de hagedis heb ik de derde optie gekozen😀.
De rechter die past veel beter bij dat horloge, en is gewoon ook mooier… (dat denk ik toch ).
Ik zou voor velociraptorhuid (zonder stitching) gaan.
Die heb ik nog wel eentje. Nu ik hoor dat dat blijkbaar voor ouwe lullen is wil ik hem niet meer. Kopen Candide?
Ruilen tegen een potje Nivea?
Ik snap @Drex wel in dit geval. Hagedis en croco passen naar mijn idee ook beter bij de oudere rosbiefpolsjes en niet bij een vlotte vent.
Mijn advies is dan ook om zijn maatje van BandrBands weer een berichtje te sturen en er een lichtbruine strap aan te slingeren.