Kies de hagedis

Je hebt ergens “wat een horror” verkeerd gespeld :upside_down_face:

1 like

Sorry, mijn merk niet.

1 like

Oh en een goud met zilveren jubilee (net geleerd wat dat is) past wel bij een vlotte jonge vent? Try again Han. :smiling_imp:

5 likes

Goud-staal, en het past bij iedereen.

Hier op de pols van Ide om nog even te benadrukken dat dat gladde huidje veel te jong is voor zo’n opa bandje:

1 like

Fijn dat je het met me eens bent. Ik zie ook veel liever je Rolex op één van je Hawaiï-straps.

2 likes

Mot ik je avondeten ook nog uitzoeken?

Does my bum look big in this??

2 likes

Afgeleid van “Non-de-teju wat een kek bandje”:

1 like

Een mooi 19mm naar 16mm bandje (dat géén 120/80 lengte heeft) vinden voor de Lord Marval is bepaald geen sinecure. Zelfs als ik de gewenste 110/70 lengte los laat (en 19,5 als totale lengte accepteer), is de keuze verre van reuze. :cry:

1 like

'T is geen gemakkelijke keuze inderdaad, moet zeggen dat ik die suede ook erg mooi vind. Ik wilde er zelf per sé een smaragdgroen bandje op en had me voorgenomen er óf een suede, óf een hagedis op te gooien. Maar probeer maar eens een diep donkergroen, suede bandje te vinden…

Waarom kijk je niet op Marktplaats voor oude suede tassen/jassen of hagedissenleer? Dan kan Ko zo een bandje voor je maken.

1 like

Eerlijk gezegd nooit aan gedacht, maar op zich helemaal geen verkeerd idee. Heb een aantal van die banden voorbij zien komen en die zagen er goed uit. Ga m’n ogen eens open houden naar donkergroen suede :+1:.

1 like

2 likes

kaptocheensmetdieoudemannenbandjes

Haha!

Volgens mij ga ik op Marktplaats nog als Disconootje door het leven, nadat ik een fopje deed bij @Schoen.

Geen wonder dat ik niet van die zooi af kom :joy:

2 likes

Ik zou dat linkerbandje en het horloge weggooien en een Omega kopen.

.

1 like

Eensch.

Welk een prachtig gemanicuurde handen :+1:
Hou ik zelf ook wel van en, de vrouwen letten er op.
Hoewel ik ook wel eens vuile jatten heb en dat vinden
ze dan ineens wel weer aantrekkelijk.
Snap jij het nog? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Captain Redbeard Rum zou daar anders over denken :laughing: (na 15 sec)

1 like