Kinderhorloges

K’ weet het niet hoor :face_with_hand_over_mouth:

Seiko 5je dan :wink: €95,- ex import.

1 like

Oe… da’s een leuke. Met die belabberde ontspiegeling vd (huidige) 5’jes, is een witte plaat wel beter. Weet je welk model dat is?

Voila

2 likes

Helaas wordt dit horloge het ook niet, want je kunt er geen nato op zetten.

Deze al gezien?

1 like

De Flik Flaks hebben een soort two piece nato bandjes. En, je kunt het hele ding in de wasmachine gooien :+1:

kijk anders eens voor een Vostok handwinder… zijn ook niet al te groot en redelijk veelzijdig mbt bandjes… en redelijk onverwoestbaar

1 like

bij handwinder denk ik altijd aan iemand die scheetjes zit te laten in z’n hand en dan stiekem opsnuift

1 like

Klinkt niet als een automaat?!

Leuk ding. Is het een automaat? En de diameter?

Klopt; ik had niet door dat er een nieuwe vraag gesteld was, met nieuwe eisen tov de eerste (oude) post. :slight_smile:

Edit: het hangt een beetje af van de 8-jarige, maar ik kan me indenken dat een automaat in het algemeen, en zeker een die robuust moet zijn en niet meer dan €100 mag kosten, de beste keuze is voor 8 jarige MechanicalFreakKid.
Oprechte vraag: Wil hij een automaat of wil jij een automaat voor hem?

Dat :slight_smile:

1 like

Uiteraard niets mis mee, maar ik kan me indenken niet de meest praktische keuze voor een 8 jarige :wink:

37mm en een quartz. Kost een drol.


9j en al zijn eigen horlogebox, goed bezig jongen​:wink::wink:

3 likes

Ik heb twee potentiële kandidaten gevonden dat zou moeten werken: de Seiko SYME05

image

Of de zwarte Seiko SYME03

image

Nu nog een leuke camouflage-nato erop en klaar.

Nu alleen zien te vinden voor een leuke prijs :face_with_monocle:

Ik heb een model gevonden waarop wel een andere band gezet kan worden, namelijk de SYMA41:

Nu de volgende uitdaging: een nato van 12mm vinden.

1 like

Ook erg leuk!

Ali is your friend.

1 like

Dit zwarte 5je vind ik tof.

Sowieso seiko 5 :+1:

1 like