King Seiko Only - Laat je King Seiko zien

Ik vind het bij de GSjes wel heel mooi uitgevoerd! Pluspunt is dat je lekker kan experimenteren met bracelets met rechte aanzet.

(sorry beetje off topic, maar mag denk ik nog omdat dit uit de tijd van de battle of the factories was)

Helaas niet, maar er zijn er een hoop met vergelijkbaar patina. Het mag van mij zelfs nog wel een beetje meer oranje.

6 likes

Seiko is natuurlijk ook met enkele recente KS modellen die kant weer op gegaan, met rechte bracelet indd. Daarbij vind ik het juist met bracelet een mindere combi, het lijkt minder één te zijn - als.je begrijp wat ik bedoel. Dan beter leer.

En die GS, die kast is gewoon zoveel strakker afgewerkt dat het ik daarbij wel kan vergeven :wink:

1 like

Jeetje, allemaal krassen op de plaat :smiley:

12 likes

Is ook mijn ervaring Ruud.
Ik denk dit, in combinatie met de grotere weerstand en het eerder inschakelen van het mechanisme bij een day date. Dit alles samen zorgt er waarschijnlijk voor dat de marge van correct gebruik kleiner is en de kans op brokken groter.

Wauwwww wat vind ik hem mooi….

12 likes

Dit is een gele gmooie

Heel mooi ja!

Wat erg Wil! Terugsturen die handel… :smirk:

1 like

Is nog best lastig.
Had vandaag een bod uitgebracht maar de laatste 15min. Gaan de biedingen snel omhoog.

Misschien eerst maar eens iets “kleins” kopen zodat ik het process wat beter begrijp.

Linkje?

Wat tips

2 likes

Is al weg nu.

Ben nu aan het rond kijken. Er staan veel ks 45 ers online

Thanks ga het zo even lezen.

Ok.

Meeste zijn veilingen, enkeling buy now. Meeste veilingen hebben “automatic extension”. Als je daar minder dan 5 minuten voor sluiting biedt, komen er 5 minuten bij.

Automatic Extension
Yes

Aha dan snap ik waarom het langer duurde dan er stond.

Ik moet nog veel leren :laughing: hoop niet dat ik te laat ben en er nog 1 voor een “normale” prijs kan aanschaffen.

Dit is mega irritant :joy:

1 like

:thinking:

Laatste keer …gaat naar een andere liefhebber :+1:

24 likes

18 likes

:boom: :boom:

24 likes

Hele mooie 44 :+1::clap: @Pagode

1 like

Dank je :facepunch: @nash