King Seiko Only - Laat je King Seiko zien

7 likes

8 likes

Niet van mij maar ff mogen passen :laughing:

Vond de band verrassend fijn dragen!

Hoe zou dit staan op een band van zeeslangenleer…

11 likes

Even mezelf quoten en voor landgenoten die het zou interesseren: uiteindelijk toch een winkel gevonden +/- in de buurt waar ze enkele King’s hebben: Willems in Sint-Truiden. Leuke zaak overigens waar ze nog heel wat ander lekkers hebben liggen, bv. Oris, kom je ook haast nergens tegen in België. Was geïnteresseerd in de 38mm’s, maar verdorie, viel mij tegen. Gelukkig niet helemaal naar Culemborg gereden! Niets mis met het horloge, ideale maat, ideale kast, kwaliteit leek super, maar, hij was voor mij veel te ‘glinsterend’. Op foto’s lijkt ie heel mat (wat ik leuk vind), maar in het echt glinstert en flikkert alles, de wijzerplaat zelf en ook de indices. Jammer voor mij, maar ieder zijn ding natuurlijk. Deze gepast:

{0232FD0B-F296-4077-9344-571D76EEDF3A}

3 likes

Jammer, maar alle Youtube fimpjes over de nieuwe King Seiko’s geven toch duidelijk aan dat er veel “lightplay” is door de gepolijste facetten, wijzers en indexen en de sunburst wp, dus hoe dat dat een verrassing kan zijn vat ik even niet…
Overigens valt dat gebling in natuurlijk licht 100% mee, er zal niemand zijn die denkt dat je lichtsignalen aan het uitzenden bent als je ze buiten draagt.

2 likes

Ik had nochtans een miljoen foto’s en filmpjes bekeken :grinning: , maar ja, het was toch een verrassing voor mij, kan niet meer zeggen. Nogmaals, ieder zijn ding en ja, in gewoon licht zal het wel meevallen. Bracelet vond ik overigens zelf super (ook shiny, maar dat had ik wel al door op voorhand!)

Ik hoop vooral de indeces. Die moeten blinken gelijk zot.

1 like

5 likes

De King vandaag… Alleen nog even de juiste tijd instellen haha

19 likes

Ik heb m ook gepast. En erg mooi!
Strap zou te druk zijn voor moi…

Prachtig horloge, proficiat! stond die op het forum?

2 likes

Altijd tof als iemand een King binnen weet te halen! :sunglasses:
Congrats en veel plezier met jouw aanwinst.

Dank. Nee, vrienden waren net uit Japan terug en hebben deze meegenomen voor me. Erg cool. Had een “grap” gemaakt…:neem maar iets mee"…en dat hebben ze letterlijk genomen :grin:

Damn…. Doe mij ook zo’n setje vrienden!! :laughing:

1 like

King Vanac

7 likes

Volgens mij ben jij de enige met een (nieuwe) Vanac op het forum! :sunglasses:

1 like

Een King Seiko uit vroeger tijden : 1975 ,5256-8000 :slightly_smiling_face:

10 likes

Kun je nagaan wat voor aparte smaak ik heb :shushing_face:

2 likes

Ik denk dat meer mensen hem mooi zullen vinden als ze hem in de handen gehad hebben.

2 likes

24 likes