King Seiko Only - Laat je King Seiko zien

Ik heb 'm enkel ff in de etalage bekeken. Vond 'm best aantrekkelijk, maar vond 'm ook errug shiny. Weet ff niet meer wie het was, maar als je de eerdere KS’en al glimmerts vind hoef je niet naar de Vanacs te kijken :grimacing:

2 likes

Wow! :smiley: Prachtig ding zeg.

1 like

18 likes

16 likes

Als ik zo zo’n KS op leer zie, vind ik het echt wel mooi. Maar ik heb er één met een groene wijzerplaat, en los van een zwarte band zou ik niet weten wat er lekker bij staat. En zwart draag ik weer niet want dat vind ik op zich niet zo mooi…
Wat een probleem hè :grimacing:

2 likes

Welke heb jij?

Donkergroen werkt met zo veel goed…donkergrijs, beige, navy, donkerbruin

1 like

Bruin, cognac, taupe past allemaal lekker op groen.

1 like

Hij is vrij helder groen. Met een ander horloge wat ik heb, met een groene bezel, heb ik een beetje hetzelfde issue. Komt overigens bij dat ik de stalen band gewoon erg mooi vind, dus er hóeft niet iets anders op, maar afwisselen is wel leuk.

17 likes

100% een lekkere bruine band uitzoeken bij deze!

Tintje of twee donkerder dan die jas en je zit sowieso goed

3 likes

Ik mis dan weer de optie op staal. Misschien binnenkort te vinden in :blue_square:

2 likes

Dat groen is prachtig zo :ok_hand:

2 likes

Wat ga je verkopen dan?

Hm. Ik heb een paar cheap ass 19mm bandjes die ik op een Tissot draag, “racing” stijl. Zal niet de beste match zijn maar zou het eens kunnen proberen :man_shrugging:

Jaa de kleur is top. Zocht destijds naar een horloge met groene wijzerplaat, was een mooi toeval dat deze variant toen op de markt was.

Iets als dit lijkt me in principe een vette combi, omdat die band ook iets klassieks heeft. Maar zwart doet het niet voor mij :upside_down_face:

1 like

Mag ik je foto gebruiken om in Gemini wat te pielen voor een impressie?

1 like

Go nuts

Schoon ding. De keuze is reuze trouwens in groen. Ik zou voor een box padding gaan (= licht verdikt, maar vlakke verdikking). En stiksels die aansluiten met het leer.

Wat voorbeelden, maar er staan zeker nog 6 tinten groen op hun site.

4 likes

@David_Gee ja ik zou ook kiezen voor een square/box padding of helemaal platte strap

1 like

Licht bruin/beige lijkt me briljant.
Geen idee of licht groen bestaat op een band… wellicht ook tof.

1 like

9 likes

Mooi!

Zou ik ook nog kunnen doen bij de SJE083…

Is dit een forstner?

1 like