King Seiko Only - Laat je King Seiko zien

Dank je! Dat weet ik niet. Het is een 19mm forstner idd

1 like

11 likes

En… ben je al dichter bij een keuze gekomen?

1 like

Ha, nee :grimacing: Het is geen dringende kwestie.

@Justcasual stuurde me dit:

Lang niet gek, maar misschien zou ik voor een tintje lichter gaan. Of -als buitenbeentje- een platte groene kroko strap. Dat kroko vind ik een toffe vintage vibe en het groen is dan wat funky.

Maar

vind ik erg beperkend worden, past prima bij witte overhemden of zwarte trui, maar verder wat lastiger dan bruin of staal. Joh, als ik me verveel en wat centjes over heb ga ik wel eens kijken. De voorpret is toch vaak het leukst :wink:

6 likes

Ik zie op de foto dat er KING SEIIO AUTOMATIOATAIC op de wijzerplaat staat. Is dat een uitgave voor een specifiek land/markt of voor de Japanse markt? Nog nooit gezien.

1 like

Foto is bewerkt via AI.
Die past een foto niet aan, maar genereert een nieuw plaatje aan de hand van de foto, met gevraagde aanpassingen (in dit geval het bandje).

Teksten gaan altijd door elkaar.

2 likes

Bedankt!

1 like

Ik zeg bruin.

Even met de kleuren van de

Gespeeld;

2 likes

Haha, was me niet eens opgevallen :grimacing:

Ja wel mooi qua band op zich. Lijkt me beter dan groen. Heb alleen zoiets niet liggen, maar als ik ff eraan denk, en er zin in heb, zal ik eens 2 bandjes die ik heb liggen proberen. Is met 19mm ook niet direct de meest gangbare maat :man_shrugging:

En dat na honderden miljarden die erin geïnvesteerd is. Triest.

1 like

Geen idee of het bewust is. Zou best kunnen om merk/intellectueel eigendom te beschermen. Maar misschien is het ook gewoon

1 like

Op de oorspronkelijke foto stonden de wijzers over de tekst heen. Dus de AI moest er iets van maken, niet wetend wat er onder de wijzers moet staan :slight_smile:

2 likes

Ok, dat is wel een goede verklaring.

Toch zou de AI een beter woord kunnen vinden dan AUTOMATIOATAIC, een niet bestaand woord in alle talen. Per slot van rekening staat de I in AI voor intelligentie.

1 like

De techniek van AI ontwikkelt zich momenteel enorm snel, stroomverbruik is daarbij een van de grootste zorgen volgens mij.

3 likes

Welke site spreken we over, eigenlijk…?

Gewoon van m’n wijzers afblijven :grimacing:

Stiekem vind ik zoiets wel tof. Plaatjes van Delugs gepikt. Maar met iets van €180 duurder dan nog leuk is, althans voor een experiment ter afwisseling :upside_down_face: Lijkt qua kleur wel een goede match.

3 likes

https://tunsstore.com/

1 like

Aah, wel bekend. Toevallig eens een band van overgenomen, hier uit het blauw. Keurig spul en veel moois op de site inderdaad :hushed:

1 like

13 likes

Hele dag aangehad…

11 likes

Mooi wittetruienhorloge!

2 likes