Mooie collectie!!!
Ik zie een ex-Jelle volgens mij. Heel bijzondere collectie, dit heeft echt bijna niemand!
Het krankzinnige was dat hij me liet gokken wat die man ervoor betaald had, dus ik zeg twee… nee hoger… drie?.. hoger… tot aan acht toe. Bleek hij 800 te bedoelen…
Subliem, Erik, goed bezig
Leuke verzameling!
Prachtige verzameling.
Mooi hoor. Ik vind het voornamelijk mooi om de verschillende stijlen door de jaren heen te zien.
Al die verschillende stijlen zijn inderdaad leuk. Maar zit nu wel veel jaren 70 in het kistje. Mogen nog wel wat oudere bij wat mij betreft.
Joepiedepoepie! dat is niet mis!
Grt.
Fantastische collectie zeg! Elk horloge heeft wel weer iets unieks en gaafs!
Prachtige chrono’s!!!
Ik zie dit post en ik ben jaloers! Ik zoek sinds jaren de modellen ''Jumping“ op de positie 3 en 5…
Schitterende collectie!
Wat is jouw prijs?
Ik heb dit Jumping deze avond op Internet gezien:
Ik heb dit horloge nooit gezien! Ik denk dat het een ''frankenwatch“ is?
Pontiac heeft veel verschillende chronographes gemaakt.
Vorige jaar, heb ik een chronograaf Pontiac Diver 20atm met een Valjoux 726 gemist! Het is de grootste faut van mijn leven.
(sorry voor mijn slecht Nederlands, ik woon in Namen)
Erg mooie verzameling
Pontiac heeft wel meer horloges in zeer kleine oplages gemaakt. Ik ben zelf de eigenaar van een Pontiac Mono-Rattrapante waarvan ik nog nooit een ander exemplaar heb kunnen vinden.
Er was er vorige week één op Marktplaats, maar die was na een dag alweer weg.
HorloG, mijn horlogemaker heeft de zelfde exemplaar van u maar met een geplateerd goud 20g doos, maar ik haarzel om te kopen want ‘‘het intermediair wiel
rattrapante’’ van de valjoux 84 is ontbrekend… het is onmogelijk om dit stuk te vinden.
Mijn gedroomd zijn deze twee modelen van rattrapante:
Of
De enige manier om een Valjoux 84 compleet te krijgen is om er van twee één te maken. Ik had het geluk dat die van mij wel compleet was maar de balansas gebroken was, en deze is gelijk aan een Valjoux 23.
Ik heb ook een monorattrapante hoor @HorloG in plaqué kast maar idem het geveerd chrono wiel ontbreekt waardoor de monorattrapante functie niet werkt.
Overigens te koop ook @Hydraulica
Quand vous voulez attendre pour les pièces qui manquent ça peut être quelque chose unique mais c’est la merde avec les VJ84.
Ik doelde er meer op dat je nooit exact dezelfde ziet, de enige Pontiac Mono-Rattrapante die ik vaker heb gezien is de vergulde Nageur.
Als jij dat wiel van de jouwe eens aan een tophorlogier geeft en er twee laat namaken. In se moet dat mogelijk zijn.