Als jij iemand weet te vinden die dat kan dan delen we de winst…
Ik zou graag de wijziging van de ‘‘rattrapante’’ begrijpen:
U bezitten een valjoux 84: is het enige verschillende stuk, het geveerd chrono weil?
Ik denk dat valjoux 84 op valjoux 22 is gebaseerd, niet 23…?
En een van de hevels voor de chrono heeft een uitsparing. De hevels verschillen wel wat.
De versie van Geert met de pusher met kroontje op werkt overigens anders dan andere VJ84s. De zijne heeft een additionele functie waarmee de chrono kan herstart worden door het uittrekken van de pusher. Mijn heeft die functie niet en is in se een monopusher valjoux 22 met additionele hevels en geveerd wiel. Ik zie net in mijn notities dat ik nog onderdelen van een VJ84 heb liggen dus ga toch eens daarin kijken
Omdat het Belgische leger, een groep personen die je persoonlijk vermoedelijk niet kent, verbonden is aan een stukje staal gaat het nooit weg? De ratio ontbeert me de laatste tijd meer en meer bij deze hobby.
Het is 1) een topic uit 2015.
2) lees eens een paar posts verder
- Als de ratio primeerde in deze hobby liepen we allemaal met een radio controlled Gschock aan de pols.
Sowieso, plus je schrijft over nooit meer wegdoen, dan is het toch niet belangrijk of het uit 2015 is of recent gepost?