Dank, namens alle heren zonder conpensatiedrang.
Overigens als je toch een stuk felgekleurd plastic draagt mag het van mij ook wel 42mm hebben. Dan moet je het ook ownen!
Dank, namens alle heren zonder conpensatiedrang.
Overigens als je toch een stuk felgekleurd plastic draagt mag het van mij ook wel 42mm hebben. Dan moet je het ook ownen!
Dat heet Nomos.
Ben vind dat volgens mij zelf ook. Die zat er ook niet heel gemakkelijk bij.
Waartoe aandeelhouders/financiers je allemaal toe dwingen tegenwoordig tis een schande.
Wat jullie allemaal vinden interesseert ze geen moer, sterker nog hoe meer er gezeikt word hoe beter.
Ze worden toch wel verkocht.
Was dat niet gewoon de pakketbezorger die de demobox gebracht had? Hij had ook z’n regenjas nog aan!
De horloges vind ik overigens wel geinig, en zeker voor wat de stalen modellen betreft heb ik niet het gevoel dat ze idioot duur zijn. Die komen wel op.
Hoop dat ze de bezel klik hebben verbeterd. In 2018 vond ik die minder bijvoorbeeld een Seiko, eerder vergelijkbaar met een citizen ny040. Zat veel speling in.
Precies, zo is het wel een beetje. Laten we maar eens zien hoe lang TAG-Heuer ermee blijft zitten en wie er uiteindelijk gelijk krijgt of heeft.
Aan de andere kant is het natuurlijk leuk om er over te discussiëren en je mening erover te geven; daar zitten we hier voor op HF uiteindelijk.
Ik vind het leuk gedaan die Kith Heuers. En de prijs interesseert me niks, ik koop het toch niet. Ook al waren ze €150 in plaats van €1.500. Ik heb genoeg horloges die ik niet draag.
Iedereen wil een beetje op die Swatch X Omega / Blancpain hype train stappen lijkt het wel…
Nee, en zeker niet in die afgeramde staat.
Nog authentieker
True. Wel aandoenlijk dat je je vormsel cadeau nog hebt.
Anyway, geinig ding maar hadden ze in 38mm moeten maken
Wel aandoenlijk dat je je vormsel cadeau nog hebt.
Is helaas van een vriend. Ik ga wel proberen hem af te troggelen natuurlijk. Niks waard, zo’n ding!
Ze zijn gewoon allebei koukleumen. Vandaar ook dat sjaaltje in huis.
Anyway, geinig ding maar hadden ze in 38mm moeten maken
35 en 36 zijn het nieuwe 38.
Iedereen boos om een horloge. Prachtig
dat sjaaltje
Pardon mevrouw, dat is een choker. Ik denk dat onze Ben zich een 70-jarige heer van blauw bloed waant.
Pardon mevrouw, dat is een choker
Pardon mijnheer, dat ik het verkeerd zag.
In mijn wereld zijn dit chokers:
Nithalsband i olika modeller från 49 kr. Nithalsband med allt från smakfulla små konnitar till långa skruvnitar. Äkta läder.