Hier omgeving Venlo ca 4cm Sneeuw.
Heb voor morgen een ritje gepland, om een klokje op te halen en vervolgens naar Utrecht voor straps,hoop dat het niet erger wordt.
Ik ben slechts 1uur en 45 minuten onderweg voor een afstanf van 31km… En we zijn er nog niet. Randstad topregio! Hopelijk heeft PostNL er minder last van want ik verwacht ook een nieuwe aanwinst vandaag!
Valt er 1 cm sneeuw is dit land al in rep en roer. Meteen de dienstregeling van het openbaar vervoer gehalveerd en iedereen met 40 km per uur over de snelweg. Volgens mij lachen ze zich dood in Zwitserland, Oostenrijk, Canada en overige landen waar 1 cm sneeuw de voorbode van de zomer is…
In plaats van een half uur fietsen heb ik er nu een uur over gedaan! En toch hou ik van dit weer.
Tramrails en ik zijn wel weer dichter bij elkaar gekomen vandaag…
Valt er 1 cm sneeuw is dit land al in rep en roer.
Meteen de dienstregeling van het openbaar vervoer
gehalveerd en iedereen met 40 km per uur over de
snelweg. Volgens mij lachen ze zich dood in
Zwitserland, Oostenrijk, Canada en overige landen
waar 1 cm sneeuw de voorbode van de zomer is…
Mijn beste,
Valt er 1 cm sneeuw is dit land al in rep en roer.
Meteen de dienstregeling van het openbaar vervoer
gehalveerd en iedereen met 40 km per uur over de
snelweg. Volgens mij lachen ze zich dood in
Zwitserland, Oostenrijk, Canada en overige landen
waar 1 cm sneeuw de voorbode van de zomer is…
Ik sprak gisteren een klant van me uit Bremen. Daar lag ook een cm sneeuw en stond ook de hele stad stil. Nu kan het in Bremen sowieso al best druk zijn qua verkeer en dat is in Nederland natuurlijk ook zo. Ons wegennet is al erg druk bezet, een auto met pech in de spits kan op een snelweg al voor 9km file zorgen. Het is dan toch ook niet gek dat zoveel verschillende knelpunten voor zo’n cumulatie van file’s zorgt?
Ik kon vanmorgen het eerste stuk 70-80 km/u rijden en later was het maar 30-40km/u. Dat was echt niet omdat iedereen ineens op z’n remmen stond omdat ze niet harder durfde, maar omdat het te druk was om harder te rijden.
In Den Haag hebben de scholen zelfs sneeuwvrij! Vervelend voor iedereen met vertraging, maar met een beetje ervaring en winterbanden moet er toch niets aan de hand zijn?