Goed idee. Maar dan wel een RS2000 Mark I
Leuk. Ik heb een Capri mk3 2.9 gehad
Ik zou al je horloges verkopen en de opbrengst inzetten op rood. Dat stimuleer gegarandeerd weer de hobby omdat;
- Of je wint en kan je horlogeverzameling weer beginnen met het dubbele budget
- Of je verliest en verlangt weer terug naar je horloges
En in het slechtste geval krijg je een gokverslaving, ook een nieuwe hobby!
Win-win-win!
Denk dat niet meer als ‘synoniem’ mag gebruiken hier?
Hebben jullie dat ook?
NEE
Ik heb jarenlang geen horloge gedragen, heb ik niet eens gemist. Tot ik uit verveling op een veiling op een horloge bood. En nu kan ik me niet meer voorstellen zonder horloge rond te lopen, wanneer dan ook.
Het kan dus ook andersom. Ik draag horloges voor mezelf, maar ook als een teken van stijl. En dat maakt je, tot wie je bent. En daarbij pas ik het horloge aan, voor wat ik op dat moment ga doen. Het kan dus zijn, dat ik meermaals per dag van horloge wissel. Maakt het leven wat leuker…
Voor mij heeft het nog wel een interessante bijwerking: Sinds ik weer een horloge draag, ben ik wel weer overal op tijd. Ik heb nu geen excuus meer, dat ik geen horloge draag .
Structuur blijven houden… komt alles weer goed!
Zit er niet een beetje veel ruimte in die voorste wielkasten?
Rally hè
Mja, je weet dat het leven gewoon door gaat toch buiten de 2 dingen waar je voor buiten komt?
Ga eens lekker met de goudvis wandelen met een duiker om de pols, een boomhut bouwen met een gshock om de pols, etc etc
Wat voor sluitingen heb je, dat het je moeite kost om een horloge aan te doen?
Altijd een horloge om, Ook met thuis werken. Af en toe even kijken en genieten. Zonder horloge voel ik me naakt…
En dat thuis werken. Gewoon leuk maken man
Ik heb soms precies het tegenovergestelde als TS. Er zijn thuiswerkdagen dat ik me helemaal suf wissel met horloges en bandjes.
Ik begrijp wat je bedoelt.
Ben me serieus gaan afvragen wat ik nog met mijn Rolex moest. Ik kon hem amper nog dragen en wat moet je met een Rolex die niemand kan zien.
Toen ontdekte ik Grand Seiko. Voor de stille genieters. We brengen samen veel tijd door. Samen aan het werk, of wandelen in het bos. Lekker op de bank met een theetje in de avond.
hahaha dit klinkt gewoon eng
Ik vraag me idd af of hij alles vertelt…
Je bent gewoon spiritueel op een hoger niveau gekomen. Als je je innerlijke Zelf hebt gevonden, heb je geen materie meer nodig. Hoewel je het nog wel mooi kunt vinden, zijn luxe artikelen dan niet meer nodig.
Ik snap wat je bedoelt. Ikzelf draag met plezier mijn horloges maar ze liggen allemaal in een kluis dus elke keer moet ik ernaartoe om een horloge te ruilen. Ik mis ze minder dan toen alles nog thuis lag en ze stuk voor stuk aan de winders lagen.
Neemt niet weg dat het plezier om er een te ruilen erg groot is, ik kijk er echt naar uit en hou zelfs rekening met de weekagenda. Ja, Ik ben een enorme Horloge junk maar elke dag een ander is helaas niet meer zo gemakkelijk en sommigen draag ik echt nooit meer. Zonde…