Klaar ermee of niet?

Ik had altijd het idee dat ik horloges draag voor de liefhebberij, maar ik zit nu al 6 maanden thuis, ik kom niet veel buiten behalve voor de kinderen en voor de boodschappen. Ik werk nu thuis en ik draag nog nauwelijks een horloge. Elke ochtend vind ik het teveel moeite een horloge om te doen. Ik mis ze niet. Hebben jullie dat ook? Is het tijd voor een andere hobby, of zou dit weer overwaaien als alles weer normaal is?

5 likes

Dat heb ik nu met onderbroeken.

137 likes

Het gaat duidelijk niet goed met je, maar je komt er wel weer bovenop. Het zijn gekke tijden.

Neem het jezelf niet kwalijk. Iedereen heeft wel eens gekke gedachtes.

19 likes

Merk wel dat als ik ergens heenga een horloge standaard omdoe om het echt af te maken. Nu met thuiswerken is die drang er wel minder.

Edit: overigens zit ik wel nog elke dag op het forum te kijken wat ik hierna wil gaan halen :joy:

5 likes

Het wordt nooit meer normaal!!! :exploding_head:

1 like

Same! En sokken. Ik loop al maanden commando rond op teenslippers.

Maar wel met iedere dag een ander horloge. De één nog grotere overkill dan de ander: te dressy voor t-shirts, te tool-achtig voor niets doen.

Is het fantastisch? Nja. Maar het is.

8 likes

Zelfs als ik een dag thuis werk vraag ik me 's morgens af welk horloge ik zal omdoen

6 likes

Mijn horloges definiëren wie ik ben.
Wat ik doe en waarom.
Mijn horloges dragen mij.
Ik snap niet wat je schrijft. :exploding_head::joy::joy:

6 likes

Weet je zeker dat het aan de horloges ligt?

Jij hebt gewoon een nieuwe prikkel nodig. Ik ben gaan golfen, maar een maîtresse is nooit een slecht idee.

:golfing_man: :love_letter:

25 likes

Zou ik ook doen na zoveel billenkoek bij het biljarten.

11 likes

http://www.secondlove.nl

2 likes

Nee dank je. Dat is nog duurder dan een paar Rolexen.

3 likes

Gaat met ups en downs, maar weinig behoefte aan wat nieuws wat dat betreft. Maar geniet nog wel van horloges en de hobby. Met mate…:wink: Kan me echt niet hele dagen met bepaalde hobbies bezighouden, behalve bier drinken

4 likes

Dan gewoon in de spiegel kijken en zeggen; man the fuck up. Schouders eronder en iets nieuws leren!

Je komt sip over, doorbreek je routines!

10 likes

Weet je wat super vreemd is. Compleet naakt en dan alleen bergschoenen aan en een horloge om. Voelt gewoon dubbel naakt!!

Just saying…

6 likes

Nee … ben druk aan t oriënteren voor wat nieuws (turquoise 36mm OP :drooling_face: vind ik erg mooi) … ff tot eind van t jaar wat geld opzij leggen en dan maar eens vragen hoeveel tijd er bij een AD nog bijkomt :sweat_smile:

1 like

Heeft ook met het weer te maken denk ik :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Juist niet :)!

Elke dag gewoon horloge om en iets meer tijd om dingen te bekijken

2 likes

Ik werk zelf ook van thuis uit. Ik heb een teel tijdje geen horloges gedragen.
Nu merk ik wel dat ik het best fijn vind fris gedoucht en met een mooie klok aan thuis te werken.
Dat geeft me toch weer wat extra ‘energie’, als ik het zo mag noemen. Het zijn die kleine dingen die het alledaags ‘direct’ contact met collega’s wat moet vervangen. Het proberen waard, toch? :wink:

Laat ons hopen dat we binnekort weer kunnen pronken aan de koffiemachine op kantoor met onze nieuwste aanwinsten. :sunglasses:

6 likes

Niet zo gek. Ik heb al 1 maand geen flipper kriebels. Ik maak mij zorgen…

11 likes