HF Café Deel II... Daar is altijd wat mee!

Leuke tekening!

1 like

Hij is weer mooi, dank voor al je werk hierin!

is zeker geslaagd!

1 like

:+1:

Dankjewel :blush:

1 like

Mooi gedaan weer!
Kan me voorstellen dat hier de nodige tijd in gaat zitten. Knap werk!!!

1 like

Dankjewel Stefan. :blush:

1 like

Bij deze de laatste versie. Het is zomer, dus het Cafe is even aar het strand verplaatst. Je zou het niet zeggen, maar op HF Island schijnt de zon in tegenstelling tot hier. Je zou bijna zeggen dat de herfst zijn intrede weer gedaan heeft. Onze beer @MonsterT heb ik even in het Cafe laten hangen. Ik wilde hem wel meenemen, maar omdat er vorige week wat mensen het “binnen voelde komen” heb ik besloten om hem even daar te laten.

Deze week gebeurde er heel wat. In de eerste plaats had de postbode van Batossai pakketjes verstopt achter de container. En stond er een schaap voor de deur bij Pvdwaal, je zal het schaap maar missen.

Het eerste waar ik aan dacht toen ik over het strand nadacht, was @HanDaVinci die vast af en toe een balletje uit een bunker moet slaan. Dus die moest er in.

Dan naar de voorgrond. Ludo had een nieuwe aanwinst en vertelde het hele verhaal zonder woorden. Nobler vroeg om een polshorloge met slagwerk.

Ergens op het forum schijnt er kennelijk iets gespeeld te hebben met een AD, die iemand vertelde dat er een horloge klaarlag. Het lid in kwestie heeft toen een horloge verkocht hier binnen het forum en toen mocht hij hem ineens niet meer kopen. Ieder mag er het zijne van denken, maar ik vond het nieuwswaardig genoeg om op te nemen. Ik zou er een flinke kater van hebben in elk geval.

35 likes

Haha! Met regelmaat. @Fate_Amenable_To_Change houdt ze met een magneet weg van de bunkers lijkt het wel.

Bedankt, ik heb nu alweer zin in de volgende!

10 likes

Geen probleem. Alvast veel plezier :wink:

1 like

Hahahahha. Geniaal weer. “Een orient star of een moonwatch” bij een dude op de knieën. Hoe verzin je het!

3 likes

Hahaha… die muis kan het ook niet aan :joy:

2 likes

Dat dus.Waarom de neuk

2 likes

@Sandy

Ontzettend leuk om een vermelding naar mijn Schapie te zien :slight_smile: de andere topics uiteraard ook meteen gelezen. Je “cartoon” is werkelijk briljant!

2 likes

Gaaf gedaan Sandy!
Altijd leuk de actualiteit een beetje op de hak nemen!

2 likes

Mooi bedacht en uitgevoerd! Goeie spreadsheet ook :joy:

2 likes

Leuk @Sandy , het me ‘t weekje wel :joy:

2 likes

Hij is weer goed :grin::grin::grin:

2 likes

Haha super man @Sandy! Toffe strip!

2 likes

Mooi Sandy, vooral die beach volleybal muizen, mijn complimenten😀!

2 likes

Familie muis op het strand. Hebben ook vakantie he.

Erg leuke compilatie van de werk met name het schaap en aan de bar de citroen met zijn zure gezicht. Veroorzaakt door beide (S&C).
Ook vind ik het slagwerk uurwerk erg grappig.

2 likes

Mooi werk @Sandy !

1 like