HF Café Deel II... Daar is altijd wat mee!

Mooi Sandy, vooral die beach volleybal muizen, mijn complimenten😀!

2 likes

Familie muis op het strand. Hebben ook vakantie he.

Erg leuke compilatie van de werk met name het schaap en aan de bar de citroen met zijn zure gezicht. Veroorzaakt door beide (S&C).
Ook vind ik het slagwerk uurwerk erg grappig.

2 likes

Mooi werk @Sandy !

1 like

En

Dit was het leukste stukje om te tekenen :slight_smile:

Bedankt :slight_smile:

:wink:

Dankje. Verwijzing naar de spreadsheet-piramide van HF Island, want dit is de achterkant van het eiland. Dit is de spreadsheet van een niet nader te noemen YouTube-kanaal The timepiece Gentleman? die in een aflevering lieten zien dat ze hun hele administratie niet op orde hadden.

Het was weer vol met leuke topics. Enige die ik even niet kon plaatsen in het topic, maar het wel zeker verdiende, was natuurlijk @Climholland met zijn prachtige restauratie.

Dankje.

Dankje.

Bedankt Hans. Ook een leuk stukje in de strip inderdaad.

Zeker. :slight_smile: een leuk element waar je lekker mee los kan.

Bedankt @Timo9.

6 likes

Was ook onnavolgbaar natuurlijk :rofl::rofl::+1::+1::+1:
Thanks @Sandy, geen probleem.

2 likes

Heel goed gedaan @Sandy :ok_hand:
Goed getekend, paar rake grappen!, familie muis. Je blijft mooie stappen maken en het forum op kunst trakteren :+1: Fijne zondag.

1 like

Dit is een hele leuke laatste strip voor de zomer. Geniet ervan, je hebt het verdiend, je bent met sprongen vooruit gegaan :+1:t2:.

2 likes

Bedankt :blush:

Nieuwe week, nieuw café.

Deze keer wilde ik heel graag @Brodie opnemen in de strip, maar helaas. Ik kon weinig leuks verzinnen met het topic over een pen van accutron. Wel het benoemen waard, want wat een held.

Het tentje slaat op dit topic over een Timex op de camping. Lekker spelen met lume :slight_smile:

Verder trok een ruzie over meerdere keren in een strip komen mijn aandacht. En daar komt de woordewisseling uit voort. Er is wel vaker iets met @jurk zijn tekeningen op het forum, wat de uitgeklede versie teweeg bracht in mijn hersenpan. Hij moest er in :slight_smile:

Verder was er een discussie over het prachtige merk Richard Mille, want ergens klopt het niet dat je al die sporters ermee ziet flashen… wie heeft er 1 gekocht?

En aan de bar zien we @Takkie bellen met een buitenlandse AD, dank aan @Schoen voor de vertaling.

De muisjes zijn in vakantiestemming, het zijn er weer 3 :wink:

39 likes

Hahaha… lekker! En leuk dat ik er ook een keer inzit. :laughing::+1: dus nu staat het 3-3 tussen @JohnWick en @Roly … dat wordt nog spannend. Als Roly maar niet op de neus slaat van John. :rofl:

Moest lachen om je grap met de RM’s… kermis klokkies :rofl: als lezend een blad over Invicta :sunglasses::ok_hand:

7 likes

Ziet er leuk uit.
Ik ga er morgen eens rustig voor zitten!

2 likes

Alleen als ie achter mijn Superman aan komt. Voor de rest ben ik zeer vredelievend :v:

2 likes

Geweldig @Sandy drie muizen? Is dat omdat mevrouw muis zwanger is of de grap dat iedereen opzoek gaat naar de derde?
afbeelding
Kermisklokjes vs Invicta :shushing_face:
afbeelding

En de lumen projectie op de tent dat zijn de kleine geneugte van strips.

Gewoon doorgaan zoals de heer B. Stevens ooit zei met een zwaar Brits accent

5 likes

Lekker begin van de zondagochtend!!!
Mooi gedaan weer; goed gevoel voor humor!

2 likes

Heerlijke vakantie editie Sandy! Ik zit ook te zoeken naar muis 3… @RoVaGo benoemt al een mogelijkheid…

Een gratis Mille :joy:. “Ik heb mij quota nog niet gehaald”. Hell of a job voor die kerel :fearful:

Mooie gemaakt, dank maar weer :+1::pray:

2 likes

Dankje. Het was ook leuk om jou een keer erin te verwerken. Je hebt er overigens al een keer instaan, iets over “tekenaars moet je nooit beledigen” :wink:

Dankje, ik ben benieuwd of hij morgen nog bevalt.

Hoppa input voor volgende week begint nu la @Jurk :wink:

Yes, er zitten er drie in. Nog eentje. Het is niet direct een muis, maar een afbeelding van een muis :slight_smile:

En “yes mr stevens, ik ga nog wel even door” :slight_smile:

Dankje. Leuk om te horen dat hij zo bevalt.

Graag gedaan :slight_smile:

4 likes

Hij is weer steengoed @Sandy .

2 likes

Bedankt @Michel.s :slight_smile:

Ja man die zit goed verstopt :open_mouth:!

Schitterend :rofl::+1:

13 likes

Holyshit!! Gooie zeg @Sandy … op mijn Jurk!!! :joy::+1:

3 likes