Klaar ermee of niet?

Leuk idee, maar ik heb net het Nederlands een beetje onder de knie na 2 jaar

Een cursus Spaans is een beetje zonde van het geld. Ik kom uit Barcelona.

En ik speel al 35 jaar gitaar, waarvan 25 jaar electrisch. Maar bedankt voor de suggesties.

Het is niet de verveling, het is dat ik horloges niet meer zo vind trekken.

5 likes

Nou draag ik vaak thuis geen horloge dus dat deed ik tijdens het thuiswerken ook niet. Bij het boodschappen halen ging de Casioak om en die werd braaf afgewassen na terugkomst. Inmiddels begin ik ook alweer te denken aan leren bandjes privé. Op mijn nieuwe werk op locatie mag ik als een van de weinigen ivm besmettingsgevaar een horloge dragen omdat ik geen direct klantcontact heb. De Sarbs op metaal zijn de laatste tijd voor werk mijn favorieten. Gewoon goede werkpaarden die geen scheve gezichten geven en waar ik toch zelf van geniet.

Helemaal mee eens,…Tis net als met kleding, het geeft aan wat je wilt uitstralen.
Maar ik sta er niet mee op, ik draag hem pas als ik opgestaan ben en na het douchen.

:joy: :joy:

Dat dacht ik al, het was ook meer een reactie op de anderen.

1 like

Fixed that for you :slight_smile:

4 likes

scherp :ok_hand:t5:

1 like

Ach, gaat wel weer over denk ik maar. Ik zou niet zonder kunnen. Heb nu zelf op vakantie een rolletje horloges mee :smiley:

1 like

Het klinkt alsof je een top2000 complex hebt, dat herken ik, allemaal toppers maar voor de honderdduizendste keer achter elkaar radar love, the river, hotel California, child in time, bohemian rapsody, etc. t is te veel van het goede. Advies: 1 horloge uitkiezen, op je nachtkastje leggen en s ochtends omdoen, de rest in de kluis gooien, tot je denkt; zin in wat anders.

1 like

Geniaal! :+1:

1 like

Hahaha… dank. Was een heel snelle met pen.
Had niks anders bij mij. :joy:

1 like

Sterkte dan Floris, stay cool!

1 like

:rofl: gaaf antwoord, mooi topic

Voor ik het vergeet te zeggen … alle social media staan vol met fake smiles. Soms voel je je gewoon ergens een klein beetje klote. Dat was vroeg al zo en nu nog steeds. Hulde voor je eerlijkheid, al gaat het alleen maar om horloges :wink:

2 likes