Aha daar pik jij ze op die maitresses…
Het waait alleen wel flink, heerlijk
@youngwatchenthousiast @Michiel23 Excuus ik heb mijn bril het op
. En nee de dames op de golfbaan zijn niet helemaal mijn smaak. Wannener ik er kom zijn er helaas alleen maar vrouwen van 60 +, enkele uitzonderingen daar gelaten.
Ik geniet volop van mijn horloges op het werk. Wat belemmert jou daarin?
Zoooo jammer dat ik maar één like mag geven
Zorgen dat je op de juiste bruiloft wordt uitgenodigd en er is niets aan de hand ;).
Maar kan mij inderdaad voorstellen dat het niet makkelijk is om nu uit het studerende leven te komen en aan het werkende leven te gaan beginnen. Succes!
Is het ook niet.
Maar wel gezond en confronterend.
Op dat moment ga je je realiseren dat je een grijze flut muis bent.
Net als de rest.
De kunst nu is dit te overstijgen.
Wij wensen de betrokkenen veel succes!
O, en on topic, ik zal altijd naar horloges blijven gluren.
Dat gaat nooit meer over, en ik heb me erbij neergelegd
Dus je hebt een kantoor, op 200 m van je huis maar vindt thuis weken toch lekkerder?
Zijn je kinderen dan op kantoor?!
Ik snap hem. Niet.
kom op man, je leeft in Nederland, niet in Burkina Faso.
Je kan gewoon overal afspreken, sporten, elke dag naar de kroeg, uit eten, naar musea (lekker rustig), noem maar op. De wereld vergaat niet voor die paar maandjes.
Ga om 19 uur naar een goedkoop eetcafe met een stel vrienden, bestel 2 schalen kipkluifjes en 3 meter bier, en om sluitingstijd rol je weer naar buiten. Of koop een gitaar van 2 geeltjes en leer je eerste akkoorden op YT (heb je de rest van je leven nog wat aan).
En @Oni het komt wel weer. En zo niet : jammer dan. Ik sta zelf ook al bijna 2 jaar stil, ben dik tevreden met wat ik heb, en kijk nog amper naar nieuwe of andere modellen. Lekker rustig
Misschien met Herman zijn kamer eens gaan opruimen
Dit is echt beroeps-afhankelijk volhens mij…
Maar on topic; lekker die horloges laten voor wat ze zijn dan. Is het gevoel over 3 maanden nog zo… Opruimen en andere hobbies zoeken. Maar überhaupt klinkt je verhaal wat lusteloos en ongemotiveerd. Misschien zou je daar eens naar kunnen kijken alvorens de hobby ‘te beëindigen’
Serieuze suggestie: ga een taal leren met de Duolingo app. Kost je niet meer dan een kwartiertje per dag.
En natuurlijk iedere dag even buiten de benen strekken. Stukje lopen, beetje rondkijken, gedachten op nul, zon in je gezicht. Doet wonderen.
Oh en verhuizen naar een frisse nieuwe omgeving, heb ik zelf ook gedaan, heerlijk!
Nee ik werk normaal in Utrecht maar moet nu gedwongen thuiswerken, dat is echter met een eigen kantoorruimte dus geen straf…
Nee, koop een gitaar ! Universele taal, en op je 75e speel je er nog mee.
Wacht : doe het gewoon allebei
6 tientjes plus een cursus Spaans erbij. Wedden dat je je hele leven lol hiervan hebt?
Uit pure nieuwsgierigheid: Heb je een Rolex, Breitling en een Speedy?
Ja, wat levert verkoop op?
Koop er een leuke mountainbike van en ga de bossen in. Heerlijk om het hoofd leeg te maken!
Ah. Je hebt een groot erf. Nou begrijp ik hem.
Nee joh juist zoveel vrijheid nu je vanuit huis werkt. Bekijk het vanuit een positieve kant.
Gister lekker hele middag op het strand gewandeld en vliegeren met de kids. Avond weer inloggen en werk afronden. Love it, fuck 9.00-17.00 werktijden.
Zorg wel dat je vaak buiten komt, anders wordt je zwaar depressief. Als je echt aan kantoortijden vast zit loop gewoon standaard een uurtje met de lunch. En doe je horloge gewoon om for sake… zoveel moeite is dat echt niet
Horloges slinger ik standaard om!
Door al het corona-geklus heb ik x aantal dagen gehad waardoor ik er horloge enkele dagen in de la liet liggen.
Er zijn horloges die je alleen op bepaalde gelegenheden draagt, bv die ene sjieke dresser. Maar een echte liefhebber staat niet op zonder. Een verzamelaar daarintegen…