Klaauw kritiek

Mooi gesproken Frank. :smiley:

Van der Klaauw komt van origine uit Amsterdam hoor😉

Gefeliciteerd. Je hebt het record te pakken voor het oudste topic opgraven.

41 likes

Leiden

En dan niet heel best uitgevoerd :rofl:

12 likes

Ik zou na zo’n bezoek en commentaar van die juwelier op jouw v/d Klaauw horloge gelijk klaar zijn met die man en direct de zaak uit lopen, zonder wat te zeggen.
Klant is en blijft koning. Of je nou een kermis horloge draagt of een vette Rolex, dan moet die verkoper ten alle tijden gewoon zijn klep houden. En vooral niet je dragende horloge afkraken. Punt uit.

2 likes

Nu ben ikzelf niet op de hoogte van alle horloge merken w.o. Parmigiani :roll_eyes: maar vindt het persoonlijk niet chique om meteen een ander horloge van een klant af te kraken :thinking: voor mij een reden om meteen op te stappen en een ander merk/dealer te gaan zoeken :face_with_hand_over_mouth:

1 like

2 dagen lid, en nu al recordhouder.
Je moet het maar kunnen.

12 likes

En het leukste is dat de discussie van 17 jaar geleden gewoon doorgaat.
Alsof ie vanochtend gestopt was, omdat men moest gaan werken of zo.

10 likes

Zouden al die forumleden nog leven na al die jaren?

3 likes

Ooit heb ik hier de term Necro-bump voorbij zien komen.

Kijk @Snellejelle toen dit bericht geschreven werd scheet jij nog in je pamper!

6 likes

2005… mn examen jaar 🫣
Maar zoals afgelopen weekend geleerd en @Rik al zei. Leiden dus.

Voor de rest is CvdK gewoon de shit :muscle:t6:

2 likes

Wel mooi om zo die oude berichten terug te lezen. Ook leuk dat forumleden toen nog gewoon “Niels” of “Andre” als naam hadden.

Valt me wel op dat men elkaar toen wat meer met respect benaderden en alle berichten
netjes afsloten.

Met vriendelijke groet,

HouwelD

15 likes

Volgens mij zijn Freddy en ik de enige actieve :joy:. Lucien spreek ik nog wel eens

4 likes

:joy::joy:

:point_up_2: dat dus. Al komt een klant met een Commodoor van de vroegere Kijkshop. Vraag me af wat de achtergrond zou zijn van zo’n vreemde aktie.

Persoonlijk maakt het me geen bal uit wat een ander ervan vindt, maar is nogal ongepast.

2 likes

Doe ik nog soms wel🍻

Zonder dollen, ik was 3 toen dit topic was gestart

11 likes

O.k., mocht TS, 17 jaar na dato, hier nog steeds mee zitten. :grin: Nee, niet chique om het horloge van een klant te gaan zitten bekritiseren. Ronduit onprofessioneel zelfs, imo. Maar, niet zo onzeker, he! Wear it with pride! Lekker niet aan storen, dit soort dingen. Anders wordt het leven wel heel zwaar. :wink:
Hakuna Matata GIFs | Tenor

2 likes

:joy::joy:

Het is net een soort tijdmachine

1 like

Dit forumlid was paragnost blijkbaar, alhoewel hij kon de foto niet lezen dus vast geen goeie.

2 likes