Klapper

Ik ben pas net op het forum, dus ik ben niet bekend met je auto ongeluk. Ik wens je wel het beste toe en heb ik bewondering voor je doorzettingsvermogen! Zoiets kan veel met je doen, weet ik uit ervaring.

Wat een prachtig horloge! Heel veel kijk en draag plezier gewenst!

1 like

Prachtig herinnerings horloge.

1 like

5 jaar alweer. De tijd vliegt voorbij. Fijn dat je deze periode kunt afsluiten. Prachtige Grand Seiko.

1 like

Dat is wel passend als tegenwicht voor alles wat je hebt doorstaan :+1: , en ook op zichzelf staand een heel mooi horloge natuurlijk. Nog altijd onwaarschijnlijk dat iemand van die situatie misbruikt maakt om jouw horloge te stelen, en 5 jaar is zeker al heel lang voor een letselzaak maar deze GS gaat je nog langer plezier geven.

Kin Omhoog
D:Ream - Things Can Only Get Better (1993) (Official Video) (youtube.com)

1 like

Na regen komt zonneschijn!
:facepunch:t2:
Pracht horloge.:100:

1 like

Des te mooier is deze Omiwatari. En des te meer eenieder hier hem je gunt. Mooie manier om een moeilijke tijd goeddeels achter je te laten. En vooral om je te blijven herinneren waartoe je in staat bent.

1 like

Fijn dat je een moeilijk periode hebt kunnen afsluiten, het leven deelt rake tikken uit maar jij blijft overeind en stapt vooruit, klasse en karakter! Erg mooi horloge ter herinnering aan het afsluiten en niet aan wat ooit was, ‘Wear it in good health’!

@Tissot62, prachtig geschreven!

3 likes

en dat is, naast alle steun en sympathie die ik via het forum de afgelopen jaren heb ontvangen, de kern van dit traject. Je (ik in dit geval) kan veel meer dan je voor mogelijk houdt, en dat is een geruststellende gedachte. (een beetje geluk moet je hier en daar wel hebben
) :+1:

4 likes

Sterkte en een mooi horloge.

1 like

Mooie post Rik. En een klapper van een Grand Seiko om dit te blijven gedenken.

Komt er nog een niet-flipper Planet Ocean bij?

1 like

Respect dat het nu beter met je gaat. En wat een mooi horloge en dan zo’n dail geweldig.
:pray:t3::100:

1 like

Fraai hoor. :star_struck:

1 like

wellicht, zeg nooit nooit, het zijn super gave horloges ook. Alle opiaten, pijnstillers en anti-biotica ten spijt: voor flipperitus is nog geen medicijn gevonden
 :wink:

5 likes

Hi Rik,

Mooie gelegenheid om de gebeurtenissen “een plekje te geven” en naar de toekomst te kijken.

Het leven neemt soms een rare wending, je krijgt wel eens meer dan waar je om vraagt :thinking:.

Aan de ene kant zal dit mooie horloge je altijd herinneren aan het afsluiten van een nare periode.

Aan de andere kant zal je voor altijd moeten dealen met de beperkingen die door de gebeurtenissen zijn ontstaan.

Geniet van je aanwinst, zo lang mogelijk en in zo goed mogelijke gezondheid! :watch:

Spreuk van de dag:
Als je los laat, heb je twee handen vrij

3 likes

:point_up_2:

1 like

Wauw, wat een mooie GS :star_struck: Proficiat en veel draagplezier!

1 like

Hele gave GS! Fijn om te horen dat jij jou leven weer zo goed als op de rit hebt👌

Nu lekker genieten van jou klapper😎

1 like

Laat deze GS dan een alomvattende zowel lichamelijke als geestelijke pleister op je 5 jaar geleden opgelopen wonden zijn. Geniet ervan!

1 like

Heftig relaas, blij dat je er mentaal en fysiek door bent gesparteld.
Geniet van de prachtige Grand Seiko

1 like

Blij voor je dat je deze beroerde periode voor jou heb kunnen afsluiten en op naar betere tijden. Gefeliciteerd met je prachtige GS en hoop dat je er nog heel lang van mag genieten.

1 like