Klapper

Ik kan het me waarschijnlijk niet voorstellen wat je allemaal hebt meegemaakt. Maar als je dan zo’n vervelende periode kan afsluiten, dan is het wel fijn dat dit horloge daar aan mag bijdragen. Heel mooie GS.

1 like

Een klapper van een aanwinst na je gelukkig goed afgelopen klapper.

1 like

Hoi Rik,

De tijd gaat snel en mooi dat je het enigszins kunt afsluiten, alle goeds en veel draagplezier :blush:

1 like

Wat een doorzettingsvermogen heb je getoond Rik. Ik kan me de berichtgeving hier destijds nog goed herinneren. Het is niet voor te stellen wat je allemaal hebt moeten doorstaan om te zijn waar je nu bent. Respect.
Draag deze GS in goede gezondheid. :beers:

1 like

Het lichamelijke is een kwestie van tijd en beetje geluk.
Echter het in je hoofd een plek te kunnen geven is iets anders, hoop dat dit een aanzet wordt van een nieuwere betere tijd. :desert_island:

1 like

Dat was een zwarte dag met een lange donkere tunnel in het vooruitzicht. Die heb je nu in de achteruitkijkspiegel en de zon schijnt! :muscle:

4 likes

Tof Rik! Gefeliciteerd met de mijlpalen en het nieuwe horloge.

Tuurlijk nudge-nudge, wink-wink

1 like

Mooi Rik, gefeliciteerd en sterkte met de laatste loodjes :+1:.

1 like

Gefeliciteerd en wat mooi om te horen. Draag hem in gezondheid.

1 like

Held! :mechanical_arm:

1 like

Goed te horen dat je deze hele geschiedenis nu een beetje achter je kunt laten. En natuurlijk mooi om dit af te sluiten met een mooi horloge!

1 like

Prachtig dat je die nare periode nu als afgesloten beschouwd. Extra mooi om dat met zo’n prachtige GS te doen. Gefeliciteerd en vier het leven!

2 likes

Gefeliciteerd, zowel met het memorabele horloge als je herstel (tot nu toe).

5 jaar geleden alweer, wat gaat de tijd toch snel…

1 like

Rik, Als je zo’n prachtig horloge aan zo’n zwarte periode kunt koppelen om deze tijd daarmee af te sluiten groeit het respect wat ik al voor je had nog een stukje.
Da’s echt de duvel in z’n bek spugen.
Heel veel plezier ervan.

2 likes

Mooie uitdrukking zo :rofl:

1 like

Hij is eigenlijk nog net wat vulgairder maar dat gaan we hier maar niet doen. :wink:

1 like

Een mooie afsluiter van een nare periode, maar tevens een mooie nieuwe start met een hele mooie GS! :hugs: :pray:t3:
Veel plezier ervan!!

1 like

Dat is een belangrijke mijlpaal. Op meerdere vlakken (kan ik mij zo voorstellen). Goed om te horen. :+1:

Prachtig horloge trouwens :ok_hand:

1 like

Prachtig horloge om zo’n nare tijd mee af te sluiten.

1 like

Van de ene klapper naar de andere!
Mooi horloge :ok_hand:

2 likes