Klapper

Mooi statement Rik. Heftig wat je allemaal hebt doorgemaakt. Herstel, acceptatie en de moed en kracht vinden om weer op te staan. Respect :fist:
Gefeliciteerd met deze prachtige klapper als NA. Draag hem in goede gezondheid Rik

1 like

Memorabel in meerdere opzichten. Mooi om dat met deze GS luister bij te zetten!

1 like

:+1: Prachtige aanwinst voor het afsluiten van een nare periode.

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige GS.En fijn om te horen dat je het allemaal weer een beetje op de rit hebt.

1 like

Top horloge en prachtig verhaal!

1 like

Wat een prachtige GS. Gefeliciteerd. Succes met het hertel Ruim 22 jaar terug is het mij ook overkomen. Een forse kop staart ongeval op de A2. Nog dagelijks heb ik nog last van de gevolgen.

1 like

Fijn dat je er nu zo naar kan kijken. Heel veel plezier met de prachtige GS.

1 like

:pensive:

Dat geloof ik graag Rik, well done.

Hier geloof ik dan geen ene zak van :full_moon_with_face:

1 like

probeer maar eens een duurdere GS te verkopen :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

1 like

Fixed it for you en ik herken je emotie :sunglasses::heart_hands:

1 like

:smile:

1 like

Respect voor jou om tot dit punt te komen! Geniet van de nieuwe aanwinst, prachtig is het :ok_hand:t2:

1 like

Rik,

Dat je het zo in zekere zin kan afsluiten, daar heb ik enorm veel bewondering en respect voor.

Veel HF-ers weten waar je vandaan moest komen, ondanks dat je bijna nergens meer was. Ik denk dat je met je positieve en open insteek in zekere zin een voorbeeld voor velen bent. Dank daar ook voor. :pray:

Een mijlpaal-horloge kan ik me daar wel enigszins bij voorstellen. Prociat met deze klapper. Van harte gegund ook!

2 likes

Mooi, zeker het horloge maar nog meer het eindeloze doorzettingsvermogen en positieve instelling gedurende de revalidatie die jij al die tijd hebt getoond (en gedeeld op HF)!

Ik zou zeggen, Ga Met Trots +1

1 like

Wat prachtig dat je dit zo kan verwoorden én deelt Rik. Respect. En natuurlijk dat ook nog kan ‘vieren’ met een geweldig horloge. Gefeliciteerd. :clinking_glasses: op het leven :muscle:

1 like

Geniet ervan @GMTplus1!

Alweer 5 jaar geleden. Wat gaat het snel.

En nu echt niet flipperen he :wink:?

1 like

Een dergelijk ongeval kan je leven echt op z’n kop zetten. Ik zie slachtoffers van allerlei ernstige ongevallen beroepsmatig dagelijks. Het is mij altijd opgevallen dat de manier waarop je zelf in het leven staat een enorm verschil kan maken.
Dat moment van ‘de knop om’ is moeilijk, maar ook ontzettend belangrijk. Jezelf niet meer als slachtoffer gaan zien maar jezelf focussen op je mogelijkheden en alles wat het leven je nog te bieden heeft. Blij voor dat je die stap hebt weten te zetten. Die mooie Omiwatari is een mooi symbool voor de mooie dingen die nog op je pad kunnen gaan komen! :muscle:

1 like

Sbgy0013 Omiwatari. En er zijn er meer zoals de sbgy007

1 like

Ik weet uit persoonlijke ervaring wat een auto ongeluk met jouw en je leven doet.
Met deze aankoop heb je het bij de “ballen” gepakt en de controle terug gepakt. Kijken naar wat je wel kan, en niet blijven hangen in het verleden!

Lekker man, veel draag plezier met deze trofee :watch: :trophy:

1 like