Klapper

Prachtig horloge man, en respect hoe je bent opgekrabbeld :muscle:

1 like

Beste Rik, wat gaat de tijd snel. Ik kan het bijna niet geloven dat het alweer 5 jaar geleden is dat je dat zware ongeluk moest meemaken. Wellicht lijkt het voor jou vƩƩl langer, gezien de heftige stappen die je in die tijd hebt moeten maken.
Verder blijf ik het bijzonder vinden dat destijds jouw Omega zomaar verdwenen is. Wie doet nou zoiets? Misselijk makend gewoon.

Goed dat je het nu min of meer af kunt sluiten, en hoe mooi is het om dat met zo’n kunstwerk te kunnen doen. Geniet ervan in gezondheid! Respect voor hoe je in het leven staat.

1 like

Blijf het leven bij de cojones grijpen Rik! Heb er ook al wat ervaring mee…

1 like

Rik!

Wat een schitterend horloge heb je gekozen om deze periode te herinneren en je eigen overwinningen hierin te vieren. Ik zeg bewust niet afsluiten want het is een deel van je…

Ik kan me nog zo herinneren dat ik na een terloopse opmerking op je topic stuitte over het ongeluk en damn… Erg heftig en ook de ogen openend. Jouw verhaal heeft er voor gezorgd dat ik sinds de dag dat ik het heb gelezen nooit meer heb geappt achter het stuur en in plaats van de gewenste youngtimer voor een moderne auto ben gegaan met de bijbehorende veiligheid.

Je bent een grote vent door hoe je met alles bent omgegaan en nog steeds omgaat. :kissing_heart:

3 likes

Fijn dat er een soort einde is gekomen aan deze ellendige periode in je leven. Dat is een prachtige GS Springdrive waard.

Natuurlijk blijven we af en toe grappen maken over het flipperen maar dat is goedbedoeld. Ik geniet nog wekelijks van je ex FC, ook vandaag weer. Hou je taai Rik!

1 like

Mooi Rik, dat je met moed naar je huidige bestaan kunt kijken. Ik herinner me nog je bericht, dat je maanden na het ongeval weer voor het eerst een beker bij je mond kon krijgen. De tranen sprongen me in de ogen! En nu sluit je zo goed als mogelijk deze periode af! Ik bewonder je doorzettingsvermogen en je positivisme.
En je GS markeert als het ware het afronden van een zware periode en het binnenstappen van de nieuwe periode. Geweldig!
Alle goeds toegewenst.

1 like

Mooi horloge en goed van je herstel etc.
Nog het beste :wink::+1:

1 like

dat was een bierglas :relieved:

2 likes