Mooi zo op de pols en helemaal met je tekst eens
Ik ben 1.90m en draag eigenlijk alleen maar ‘kleine formaten’. Hoewel een iets groter (sport)model ook wel lonkt af en toe…
Mooi, ook de banden komen zo mooi tot zijn recht. ps Ik ben 1.92 met pols 20 en ga zeker niet boven de 40mm. Eerlijk gezegd draag ik mijn horloges nooit, soort allergie. HELAAS
Nog een ps die Rolex staat je super.
Dus je bent een liefhebber en kunt ze niet dragen? Inderdaad zuur…
Echte mannen eten rood vlees, drinken bier en interesseren zich niet voor wat anderen van hun horloge vinden
…en die zitten om die reden dus ook niet op het forum
Het komt volgens mij ook wel een beetje verwijfd over voor buitenstaanders over hoe men hier kan bomen over een millimeterje meer of minder of de kleur van een bandje
Ach, ik zie het zo: in de stoere wereld van auto’s tunen wordt bijvoorbeeld dat ene extra inch-je van je velg of dat ene extra centimetertje verlagen als belangrijk gezien.
En omdat een auto gemiddeld 100x langer is dan een horloge en een millimeter slechts 25x korter dan een inch en 10x korter dan een centimeter, is die millimeter bij ‘ons’ verhoudingsgewijs vier tot tien keer minder geneuzel dan bij hen
Ik vind dat een horloge het enigste sieraad is voor mannen en wij daarom het stukje vrouwelijkheid in ons naar boven laten komen. Ook is een horloge mijns inziens een beetje uitdragen van mannelijkheid, vaak net zoals als de auto.
Over het algemeen ben ik pro kleine horloges. Maar het ligt compleet aan het model en de persoon. Zo moet je b.v. wel heel groot zijn voordat ik een DJ41 mooier vindt dan een 36mm, maar er zijn altijd uitzonderingen.
Ach de een draagt een witte hoed en de ander netkousen. Ik vind alles oke als het geen overlast veroorzaakt…
Grappig dat er net gedaan wordt alsof ijdelheid een puur vrouwelijke eigenschap is.
Medunkt dat de heren er door de tijden heen wel wat van konden hoor.
En ‘echte mannen’ drinken zwarte koffie of thee gezet van hard water…
Ik draag wat lekker rond mijn pols zit en dat kan 34mm zijn of 45mm…draagt een horloge niet fijn dan probeer ik die te verkopen…al een paat gehad die weggingen en vooral als de kroon in mijn hand zit te prikken…en te klein (30mm) sla ik over.
Gewoon lekker doen wat je zelf wil, het is jouw passie, hoe een ander daarover oordeelt is niet van belang (vind ik…)