Kleine jongens worden groot

Hoe mooi is het als je kinderen steeds meer op jou gaan lijken…(of in ieder geval je interesses gaan delen :wink:)
Vandaag met mijn oudste zoon van 15 jaar naar Gassan geweest om zijn eerste “echte” Horloge te kopen.
Na voor zijn gevoel lang sparen, kon hij eindelijk zijn Grail kopen ; de Longines Hydroconquest 39mm automaat met zwarte plaat.
Super leuk ontvangen op het hoofdkantoor van Gassan en via een kennis die daar werkt op ons gemak in de Rolex boutique van alles bekeken en gepast, en natuurlijk naar buiten gelopen met zijn nieuwe aanwinst om zijn pols.
Trotse papa en trotse zoon op naar de volgende :grimacing:

92 likes

Ha super…dat zijn mooie en leuke momenten :+1::+1:

En een prima keuze ook :ok_hand:

1 like

Leuk zeg! Ik kijk er naar uit :blush:

1 like

Mooi moment. En uitstekende keuze!

1 like

Het mooiste vind ik dat hij hem zelf uit heeft gekozen, heel bewust naar de maat gekeken, automaat of quartz…historie van het merk. Hij kan er meer over vertellen dan ik :joy:.
Das toch genieten!!

13 likes

Goed gedaan trotse pappa!

1 like

Mooi moment om te koesteren.
En een goede smaak ook…

1 like

Horloge passie in het kwadraat!
:+1:

1 like

Gaaf man! En een goede keuze ook!

1 like

Dit zijn de echt toffe dingen en een enorm leuk voorbeeld!

1 like

Mooi hoor :sunglasses: nog 14jaar en 10 maanden wachten dan kan ik ook met mijn zoon gaan :yum:

5 likes

Mijn beste,

Formidabel!!
Dit zijn de “waarlijk memorabele momenten”!!
Vader en zoon die vol trots hun passie beleven!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Haha bij mij is 't andersom, was in de jaren 80-90 wel gek van horloges. Maar nu door mijn zoon weer aangestoken door het virus. Hij was het ook die mij heeft verwezen naar dit forum.

3 likes

Heel tof! Allebei een goede smaak :ok_hand:
Kijk nu eerlijk gezegd ook al uit naar de tijd dat mijn zoon zijn eerste horloge koopt. :grin:

1 like

Helemaal goed, niks meer aan doen!

3 likes

Erg leuk, samen met je zoon van zijn eigen verdiende geld zijn grail ophalen :+1:

1 like

Kijk dat zijn leuke vader en zoon momenten.Die van mij 13 en 18 jaar willen niet eens een horloge kopen,waarom kopen pap jij hebt er toch genoeg.Die dragen iedere week een andere.En ik maar zoeken waar is nou mijn monster.

6 likes

Goede keuze!

1 like

Top man, mooie momenten! Die van mij is 3 en heeft een blauw Dori de Vis horloge. Komt wel…:wink:

2 likes

Opvallend hoe vaak de liefde voor horloges wordt doorgegeven van vader op zoon. Was bij mij precies hetzelfde.

Fantastische all-purpose keuze. Je zoon hoeft zijn leven lang bij wijze van spreken geen horloge meer te kopen en heeft dan nog steeds iets geweldigs om zijn pols.

1 like