Kleine NA, kleine IWC Flieger Chrono 3741

Gefeliciteerd en veel plezier met deze fraaie aanwinst, mooie combi ook met de KO-band :+1:

1 like

Klein ?
Welnee, hij staat je perfect.
Niks klein. Beschaafd en stijlvol.
En nog veel meer. Prachthorloge.
Hier ga je jaren plezier mee beleven !
Gefeliciteerd met deze prachtige NA

1 like

Fraaie aanwinst. De combinatie met bruine leren band met witte stiksels staat 'm ook niet verkeerd. Uurwerktechnisch ook een puik staaltje techniek! Gefeliciteerd en geniet er van.

1 like

Leuk ding! Mooi formaat zo, ook mooi plat voor een chrono

1 like

Erg fraai. Leuke “kleine N.A”! Mede om dit soort scherpe, interessante en lekker weg te lezen topics houd ik zo van HF. Veel plezier ervan!

1 like

Ik heb eenzelfde horloge uit 1992. Bij mijn horloge blijft de secondewijzer van de chrono bij een reset iets voor 12 uur staan.
Weet je toevallig of hier een simpele oplossing voor is ? Ik zie op internet wel allerlei tips om de zaak te resetten dmv het indrukken van allerlei knoppen. Ik weet alleen niet of dit werkt bij mijn horloge.

1 like

Ik zou je het je niet durven te zeggen maar je kunt misschien even bijv. Nico Rijsman contacteren, hij heeft deze een beurt gegeven en weet dus goed hoe hij in elkaar zit.

Gefeliciteerd! Mooi topic en een mooi horloge!

1 like

Dank je wel maar dit topic is net geactualiseerd door een post van vandaag en het horloge is alweer in de roulatie. :slightly_smiling_face:

Moet wel zeggen dat nu ik de NA weer zie, ik bijna spijt krijg… :thinking:

2 likes

Wat bedoel je hiermee te zeggen ?

Ga ik doen. Bedankt voor de snelle info.

1 like

Ik zie nu pas de leeftijd van het topic …

1 like

Toch blijft het actueel …

1 like

Ik heb nog steeds zo’n horloge. Komt binnenkort in het blauwe gedeelte.

2 likes

Ik bedoelde dat het horloge al lang weer weg is en vermoedelijk in de roulatie in horloge land. Ik heb enkele jaren gewisseld als een dolle… :blush:

Joh! :grimacing:

1 like

Van harte gefeliciteerd and welcome to the IWC club :sunglasses::+1:

1 like

:joy::+1:

1 like

Momenteel even niet Ralph, dit topic is al wat ouder maar dank je wel. :slightly_smiling_face:

Heel fraai! Mooie combi ook met het bandje en door de quartz ook (voor een IWC) bijzonder dun.

Gefeliciteerd!

1 like