Kleurthema geel

Het viel mij op dat als er kleur te bekennen valt in een horloge dit erg vaak blauw is.

Nu ben ik wel van een kleurtje in mijn horloges.

Sterker nog
Op een gekregen model na hebben ze ook allemaal een kleurtje. Sommige wat opvallender dan de ander maar wel kleur.

Ik hou er wel van. Zeker in combinatie met een verders zwart horloge.

Dus eens door de kleuren thema’s gekeken en sprong er niet een echt kleurenthema voor geel uit.

Wat denk je. Ja ik heb er inderdaad 1 met heerlijk bijna fluor gele accenten. Jammer voor de haters van mode merken. Want het is wel een Dolce Cabana time horloge.

Ooit gekocht nadat ik voor het eerst een echte opslag had uit onderhandeld. Ja gewoon gekocht omdat het horloge en zijn band een gave uitstraling vond hebben

Tot op heden geen spijt van gehad en draag hem zo nu en dan nog steeds met plezier

In het verleden ook een G-Shock met heerlijk vrolijk fel geel gehad maar helaas kan ik die nergens meer vinden. Hier kan ik het alleen maar doen met wat foto’s van het web

Maar ben ik nu 1 van de weinige of zijn er nog meer liefhebbers van een lekker vrolijk zonnig geel kleurtje in hun horloge

2 likes

Laat je rubber maar weer zien @HanDavinci.

2 likes
5 likes

this could have gone wrong,real fast

2 likes

https://cdn.ekoplaza.nl/ekoplaza/producten/large/2166940000000.jpg

Zoiets? Subtiel en toch lekker…

(Stock foto van GS)

4 likes

Verrassend leuk horloge, deze Sharkey. Domed saffierglas, Seiko uurwerk en keramische bezel inlay!

En ja…Geel :sunglasses::sunglasses:

1 like

4 likes

Aquadive BS100GMT. Desgewenst ook op gele Isofrane band.

(Stockfoto van Aquadive)

2 likes

3 likes

Nig twee dagen wachten en dan komt mijn “nieuwe” horloge met gele accenten binnen… gekocht van @koetsjh

5 likes

Heb deze, met zwarte bezel achter de hand voor de donkere dagen.

2 likes

Stiekem wil ik deze nog steeds…

Onitsuka Tiger (eigenlijk een Seiko OEM horloge)

1 like

Zeno-Watch Basel

2 likes

Hier ook wat geel in huis (de watchbox)

Subtieler kan het niet, toch?

1 like

Stockfoto van Gnomon - Damasko Dsub1

3 likes

2 likes