Ongelofelijk gave auto, vind ik al mijn hele leven . Kortgeleden een originele uitklapfolder kunnen scoren, die ergens een plekje aan de muur gaat krijgen.
!
Dit dashboard is precies al eens de revue gepasseerd, maar dit klokje werkt wel perfect Eigenlijk overbodig luxe in dit type voertuig, sneller rijden gaat toch niet.
Geen probleem, sommige lopen iets achter zullen we maar zeggen
Ik had een 222se 2,8 biturbo, heb die van mij ook eens in een andere auto geboord tijdens het inhalen van de betreffende auto. Iets met kick down, turbos, lichtelijke vochtige ondergrond en een putdeksel
Heb hem wel weer opgeknapt, was altijd wel iets mee. Het was stuk of stuk aan het gaan, maar als alles een keer goed was dan was het ook
Bekend verhaal, deed ego en bankrekening flink bloeden De mijne had eigenlijk nooit wat, nadat ik de koppakking er vakkundig uitgeblazen had (= motor uitbouwen).
Terug on topic. Het klokje werd over gezegd dat t cartier was, ooit begrepen dat dat niet zo is. Helaas kan ik niet terugvinden wie dan wel de fabrikant was. Neemt niet weg dat t een prachtig ding is met een nog veel mooiere ‘behuizing’.