Ik heb nog nooit van een waardevol Solar horloge gehoord. Schrijven allemaal af als een dolle.
Ook de Astron’s.
Ik heb nog nooit van een waardevol Solar horloge gehoord. Schrijven allemaal af als een dolle.
Ook de Astron’s.
Ik heb twee gedrochten van Ali van 1 Euro open en bloot op de kast in mijn kamer liggen. Hopelijk overtuigt dat eventuele dieven van mijn wanstaltige smaak en zoeken en vinden ze de rest niet.
Omgeving Haarlem.
Het was ook een vage bekende, een soort dorps gek.
Had zich toegang verschaft via een opening in het dak
waar we aan het verbouwen waren, tijdelijk bouwplastic.
Later heeft hij een tankstation overvallen met het nepwapen
en is opgepakt.
Voor zover ik weet vertoeft hij nu al weer jaren in een inrichting.
Ik heb overigens wel aangifte gedaan want hij had toch nog
kans gezien om mijn paspoort mee te nemen.
Zonder aangifte krijg je geen nieuw paspoort.
Ik praatte ook altijd stoer, maar laatst is er ingebroken toen we lagen te slapen.
en moet zeggen dat ik er niet meer zo stoer over doe.
elk geluidje schrik ik nog van, hopelijk slijt dat.
Kan ik me levendig voorstellen
Wil het niet meemaken.
De meeste mensen menen zichzelf heel goed te kennen, totdat ze in een situatie terecht komen waarop het er echt op aankomt. De meesten hebben dan een vergelijkbare ervaring als jij. Ik heb allang geaccepteerd dat ik mezelf slechts ten dele ken en ik dus ook slechts denk te weten hoe ik zou reageren in bepaalde situaties, maar daar durf ik mijn handjes niet voor in het vuur te steken.
Heb jij geen pouches met cijferslot?
In het kader van beter iets dan niets, wellicht te doen. Dan wel goed verankeren en je hebt iets tegen de ‘gelegenheidsdief’. Liever nog een beetje doorsparen en een iets betere kopen.
Ik zag wel dat je wat flinke exposure had op Insta van Jasper.
Ohnee, Fratello was het volgens mij.
Edit: RjBroer op Insta