Knap, ouch en knal op de straat!

Op de weg naar huis van mijn wekelijkse tripje van de Appie was het knap en knal op de tegels :scream:

Enorm verbaasd dat een Strapcode band zo snel kan breken want hij is nog geen week oud, maar wel mooi om te zien dat de Diashield van Seiko geen gimmick is want geen krasje niks. En het was toch echt een stevige klap.

17 likes

Schroefje los geraakt?

2 likes

Klote zeg… het lijkt niet op breken maar een schroef die niet vast zat en los is gekomen :sweat_smile:

1 like

Euh, je bezel rechts boven?

4 likes

Ja lijkt er wel op, maar echt ff schrikken want is me nog nooit overkomen.

1 like

Ouch, pijnlijk!
Ondanks dat ie geen krasjes heeft zou ik wel het uurwerk even in de gaten houden, die kunnen er vaak minder goed tegen :grimacing:

1 like

Nee is een veegje van de regen :wink:

2 likes

Hou ik het toch maar op de originele band.

6 likes

Gelukkig was het maar een seiko :rofl: :stuck_out_tongue_winking_eye:

Maar blijft zonde

3 likes

Daar heb je wel geluk gehad inderdaad.

Bij het op maat maken van banden met schroeven loop ik ze altijd allemaal na. Met enige regelmaat kijk ik of ze nog vast zitten, ergens vertrouw ik de schroeven niet helemaal.
Doe mij maar het pin & collar systeem zoals Seiko en Christopher Ward hebben.

1 like

Vandaag deze maar weer eens dragen, heb hier het gevoel dat er niks mis kan gaan. Heb geen klein schroevendraaiertje dus kan ook niks fixen helaas

1 like

Ga jij maar één keer per week naar Appie? Ik kom daar bijna dagelijks. Straks ook weer! Heerlijk! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Maareh, oh wat een nachtmerrie, dat. Gelukkig dat ie geen schade lijkt te hebben!

1 like

Ai dat is idd wel schrikken. Zal idd wel een flinke klap zijn geweest. Wel verbazingwekkend dat er niks geen krassen of deuken zichtbaar zijn. :muscle:

1 like

Vervelend! Maar mooi dat het horloge het nog doet… Maar waarom heb je er een andere band aangedaan? Ik vind de originele stalen band staat het best… maar goed, smaken verschillen :slight_smile:

1 like

Mits de schroef en schroefdraad wel oké waren natuurlijk. :sweat_smile: Ik vertrouw Strapcode sowieso niet meer zo.

2 likes

Ja @TagEd en zelfs die ene keer met tegenzin.

1 like

Vind de originele band simpelweg niet mooi, zo’n klein randje staal erin staat me tegen.

1 like

Prima :grinning: :ok_hand:

1 like

Ai au!

1 like

Dat was zeker even schrikken, dat kan ik me voorstellen.

1 like