Knutselaars gezocht op klein niveau. Modelbouw, elektrotechniek e.d

Huh en de naaimachine. Hoe wil je anders een pakje maken van groene, rode, gele en zwarte stof?

Volgende keer ga ze maar als spookje. Dekbedovertrek over het hoofd en ik knip d’r wa twee gaten in.

Een bestand van de foto opslaan en deze in google met het fototoestel-icoon uploaden en je hebt zo het item waarin het hoort.

1 like

Ik gebruik ook dit soort breekijzervormige wijzerafnemers en die bevallen zeer goed.

Voor fijn werk is dit tooltje heel handig:

Een prepareernaald met haakse hoek. Als er niet genoeg ruimte is voor een wijzerafnemers, inderdaad veerclipjes maar ook soms voor heel kleine decentrale secondewijzers.

1 like

Om een open C sluiting te ontsluiten gebruik ik een schroevendraaier waarvan het blad iets groter is dan de eindpootjes van de C. Zet het blad tegen de beide pootjes en duw dan voorzichtig de schroevendraaier tegen de binnen as aan, er ontstaat dan een ruimere opening aan de achterkant van de C sluiting.Dan neem ik een kleine schroevendraaier, ik gebruik Bergeon, die in de net gecreëerde opening past en draai die langzaam om zodat de C-sluiting geheel los komt. Nog nooit enige problemen gehad met deze demontage. Probeer het ook eens.

2 likes

Een mummiepak is nog makkelijker.

2 likes

Top topic voor deze vrijdagmiddag…ik geniet met volle teugen :joy::thumbsup:

1 like

Wat maar weinig mensen weten, @HanDavinci en ik zaten vroeger bij elkaar in de klas. Toen we een kerstuitvoering hadden was hij de voorkant van de ezel. Hij wilde dat helemaal niet en was er boos over. Na veel vijven en zessen en overredingskracht van de huidige mevrouw @HanDavinci (ze had destijds ook al van die leuke staartjes) is hij toch mopperend in dat pak gekropen.

Maar na tien minuten was ie het zat en trok de voorkant van het ezel kostuum van zich af.

Niemand in het publiek heeft het in de gaten gehad.

6 likes

POTVERDORIE IDE HOU JE GEMAK TOCH EENS. Ik moest wel hard lachen.

Ik denk het niet vent. Ik moet mijn piek nog bereiken :sunglasses:

5 likes
1 like

Yep en dat hebben ze “Helaas” voor Han op hem getest.

Dat steekje zit duidelijk los🤣

2 likes

Dankjewel Huib, je bent één van de weinigen die nog wat zinnigs eruit gooit op de vrijdagmiddag.

3 likes

Huehuehuehuehue.

Het enige wat bij mij los zit, is mien kleine teen. Ik ging een keer de deur uit met 10 stuks :hand_splayed: :hand_splayed: , kwam thuis met 9 :sunglasses:.

Daarom zit ik ook niet in de handel.

Edit: Vrijdagmiddaggroetjes van Han

Die stoot je iedergeval niet meer tegen een tafel poot!

Dat bandje is best Gayyyy :rofl:

1 like

Dat bandje…kan ik zo nog een keer van de pols afdoen.

Wat dacht je van die van jou dan, schuifelend stickervel

1 like

Complimenten aan de topicstarter dat hij niet boos is geworden maar vanaf hier weer respectvol en volwassen graag, @anon50762135EV :sunglasses:

3 likes

:relaxed:, hoor je dat @anon50762135EV?

Edit: Ik ga me ook gedragen, als die oale boef Ide het kan…

OT: Bedankt voor alle hulp. Deze mag dicht, en het liefst verwijderd worden. Vlag hem maar dicht :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik ben in ieder geval geholpen door de kennis op het forum.

3 likes

allemaal vrijdagmiddag gein, @HanDavinci en @Candide zijn dikke HF vriendjes

die boterham is hij, dat ei ben ik natuurlijk

oh en die bacon is @Fate_Amenable_To_Change

De Drie Musketiers, die in dit geval niet met zijn vieren zijn

2 likes

Alle overgebleven wrok wordt zodadelijk met de huispsychiater besproken:

2 likes

Nothing wrong with being Bacon.

2 likes

zeker niet, lekker vet en knapperig

ik zie je zo op het terras! gaan we weer aan de skuumkoppe?

3 likes