KOFfer 2.0 , the second beginning

Krijgen we hier ook nog een update hoe jij het hebt ervaren ?

2 likes

Zoals eerder vandaag aangekondigd, een uitgebreider bericht. Ik was blij verrast door de horloges in de koffer. 1 horloge heb ik een paar dagen mee op stap genomen. Had ik ook al weleens wat over gelezen en bekeken op YouTube en maakte de verwachting waar. Toch heb ik niets de koffer in geruild. Ik wens @timo9 veel plezier met de koffer!

2 likes

Top @Jarl had er over heen gelezen!
Ik ben erg benieuwd naar de horloges! :smile:

2 likes

@Jarl heeft de KOFfer verstuurd. Dinsdag komt deze aan :smile:
Vergeet je je verslag niet? :wink:

2 likes

@Jarl we wachten nog steeds op een verslag :wink:

De KOFfer is net binnen gebracht

Een dag sneller als verwacht, via de TT zou die pas morgen binnen komen.
Nu eens even uitpakken en kijken wat erin zit.

Ik zit eigenlijk al een paar dagen te broeden, maar aangezien de identiteit van de horloges onbekend moet blijven is het bestel lastig om veel meer te zetten dan ik al gedaan heb :thinking: .

Dat heeft te maken met de feestdagen. PostNL working overtime voor alle blackfriday / cybermonday bestellingen!

PB naar @Ruud gestuurd. De KOFfer gaat zijn kant op.

1 like

Na @Ruud is alleen @Chillekasper nog voor mij. Ben benieuwd. Gooi er geen zware Invicta in, 10kg pakketjes zijn duur in verzending.

3 likes

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Helaas viel in mijn ogen de KOFfer 2.0 tegen.
De pulsar was niet mijn smaak horloge dus die heb ik maar enkel een paar uur bij huis gedragen.

Dan zaten er nog 2 horloges in waarvan ik er 1 heb gedragen. En dat was een leuk horloge, automaat en best veel horloge voor dat geld.

Het 3e horloge was niets speciaals, helaas.

Toch is het een leuk initiatief :smile:

1 like

De Koffer is nu bij mij. Dank aan @Timo9 voor het snelle verzenden.

De Pulsar is ook niet mijn kop theeā€¦ Wat een herrie maakt dat ding.

Denk dat Timo9 en ik beide een beetje vallen op hetzelfde horloge. Ik overweeg hem te ruilen voor een horloge dat ik hier heb liggenā€¦ al overweeg ik ook gewoon om een 4e horloge toe te voegen en op die manier mijn collectie uit te dunnenā€¦

Twijfels. Gelukkig nog even om over te denkenā€¦

2 likes

@Chillekasper op welke termijn wil jij de koffer? Heb je er haast mee?

1 like

Het heeft geen haast

1 like

Je hebt volgens de regels 2 weken de tijd @Ruud dus relaxt :smile:

2 likes

Ik ben niet iemand die lang tijd nodig heeft. ;).

@Chillekasper ben je er klaar voor? Ik heb een van de koffers een tijdje met best wat plezier gedragen en heb hem nu in een iets andere variant incoming.

Ik breid de koffer dan ook graag uit met een extra horloge. Er zitten er nu dus 4(!) in. :scream:

3 likes

Ok goed

Vinden jullie het erg wanneer ik deze beurt ff oversla en dat ik weer onder de lijst wordt geplaatst? Ik heb nu een aantal horloges die ik al draagtijd wil geven. Ik ben bang dat ik dan deze horloges in bezit heb en dan niet draag.

@Spierbundel

Even gemist. maar volgens mij geeft @Chillekasper zijn plek op. Heb jij interesse om de aangevulde koffer te ontvangen? Zo ja, stuur ik je even een PBtje.

1 like

Zo ondertussen beland in het nieuwe huis, en zou graag weer op de lijst willen :grin:

Koffer is weer klaar om verzonden te worden. Vandaag of morgen komt er nog wel een review, dat uiteraard niets verklapt.

Who is next?

@Richz1986 Jij bent de volgende?

1 like