KOFfer 2.0 , the second beginning

Euhm oke nu al haha :smile:

1 like

Ik was er ook eerder klaar mee dan verwacht hoor :). Hoop wel dat 2 horloges de KOFfer 2.0 nu wat interessanter maakt dan hiervoor het geval was.

@Spierbundel, jij hebt geen wijzigingen gemaakt?

1 like

Geen wijzigingen gemaakt.

Ik wil ook wel op de lijst!

1 like

Ik ook!

Een korte review over de 32 uur met de horloges.

Op een horloge na heb ik ze alle drie gedragen. Het horloge met de donkere wijzerplaat heeft mij verrast. Ik had het zelf nooit gekocht en laat zien dat een horloges niet veel hoeft te kosten.

De andere horloges waren helaas niet mijn smaakt. Helaas heb ik niets om te ruilen, iets dat het tienvoudige waard is ga ik er niet in stoppen en de goedkopere horloges die ik bezit waren geschenken.

@Richz1986 reageert 6 dagen niet. Ik denk nu dat @Marck next is? Rich1986 kan dan vast na marck weer.

1 like

Wat mij betreft prima hoor :+1:t2:

En hij is hier aangekomen! Natuurlijk direct uitgepakt, en toch aangenaam verrast door een van de horlogesšŸ¤«. Wordt vervolgd.

1 like

Nog 2 toevoegingen en dan kan die automaat ook wel bekend worden gemaaktā€¦

Alhoewel ik benieuwd ben naar het 4de horloge, zet ik mezelf nu nog niet op de lijstā€¦
Wellicht wanneer er 5 inzittenā€¦ dan kan ik er 6 van maken en 1/3de oftewel 2/6de bekend maken :sunglasses:

1 like

Ik zou zeker wel op de lijst als ik jou was hoor :wink:
Mede gezien er 2 automaten in zitten!

1 like

Ik ben er klaar voor om de KOFfer door te sturen. @Richz1986 is de volgende volgens mij?

1 like

En anders @daniel997

Ik pas nog even. Mijn vader afgelopen Woensdag overleden. Meld me wel als ik weer op de lijst wil

Gecondoleerd en sterkte!

1 like

Jeetje, gecondoleerd man!

1 like

Gecondoleerd en veel sterkte komende tijd.

1 like

Ja ik zou het erg leuk vinden!

Gecondoleerd. Verschrikkelijk.

1 like

Dan stuur ik jou morgen een privƩbericht en maken we dat in orde!

Groet, Marck