KOFfer 2.0 , the second beginning

De koffer gaat vandaag richting @daniel997. Ik heb geen wijzigingen gemaakt.

Ik ben wel aangenaam verrast door de twee automaten. Het is bijna bizar hoeveel waar voor je geld je krijgt in deze gevallen. Ik heb besloten om niets te ruilen omdat ik meer van grote horloges houd overigens.

Alvast veel plezier met de KOFfer 2.0 @daniel997!

2 likes

Mooi spul he.

1 like

Zeker! Echt leuk om een keer te zien en zet je wel aan het denken over sommige dure horloges.

1 like

Ik ben heel erg benieuwd em heb er veel zin in!

Vind ik ook. Heb een van de automaten gekocht. :slight_smile:

Je betaalt gewoon voor het merkā€¦ en flink ook.

3 likes

Ik was even vergeten dat ik deze horloges nog had liggen. Om heel eerlijk te zijn zaten er geen horloges tussen die mij wat doen. Wel grappig om wat mystery horloges te ontvangen. Wie meld zich aan als volgende zodat ik de horloges kan doorsturen?

2 likes

Jajaā€¦ je bedacht je ineens dat iemand je adres heeftā€‹:hushed::rofl:

Lees niet actief mee hierā€¦ maar wellicht dat @Richz1986 wel een beetje afleiding kan gebruikenā€¦?
Stuur je adres dan naar @daniel997, en Daniel997 stuur de rekening voor het verzenden naar mij.

Rich, ik leef met je meeā€¦ en kan alleen zeggen dat het niet je hele dag moet invullen. Sterkte en succes.

1 like

Dankjewel Dat is echt supertof van van je!
Maak graag gebruik van je aanbod en zal Daniel een PB sturen.

1 like

Misschien dat @W.E nu eens wilā€¦ kom op Wout, bend the rules :bangbang:

1 like

Wat is dat toch met mensen die andere leden tegen wil en dank een discussie in willen trekken waar ze geen zin in hebben. Hoe heet dat ook alweer? Ohja, zuigen. :+1:

2 likes

Wellicht mis ik een stukje historie, maar Rob wijst iemand gewoon op de mogelijkheid om nog mee te doen in ā€œzijnā€ project toch? Daar is toch niets mis mee en al helemaal geen zuigen?

Je hoeft niet te reageren in een topic waar je niets mee hebt of waar je enkel negatief wil reageren.

3 likes

Dit.

4 likes

Ja, laat @W.E lekker er buiten!

4 likes

Gaat iedereen hier nu @W.E taggen?

2 likes

Ik heb deze draad al op ā€˜in de gaten houdenā€™ staan, maar bedankt voor de goede zorgen allemaal. :relaxed:

2 likes

@Richz1986
Mocht niemand zich verder nog aanmeldenā€¦ dan is is het aan jou voor KOFfer 3.0 :+1:t2:

2 likes

Wat? Is hij al bij iedereen langs geweest die zich aan had aangemeld? In dat geval ga ik nog snel de regels even doorlezenā€¦

ā€¦ Ik wil wel mee doen :grin:
@Richz1986 ik begrijp dat hij bij jou ligt?

2 likes

De KofFer is aangekomen!
Uiteraard, net als de meeste voor mij, eerst gekeken wat er in zit.:grin: Ook ik moet bekennen dat ik direct verrast en geĆÆntrigeerd was door die zwarte wijzerplaat. Die heeft gelijk een plekje om de pols gekregen om uit te vogelen wat ik er echt van vind.
Van de 4 stuks die erin zitten is er dus 1 interessante, 1 geinige die een grijns op mā€™n gezicht tovert en 2 stuks die mij eigenlijk niet zo veel doen.
Wordt vervolgd mensen!

2 likes

Om hier nog maar even een update te geven:

Ik heb een kleine toevoeging gedaan aan de KOFfer die wellicht de twijfelaars over de streep trekt om toch in te schrijven voor deelname. De toevoeging zelf zal waarschijnlijk vooral leuk zijn voor degenen met slankere polsen.
Ook zijn er wat overigen in de doos erbij belandt die hopelijk de presentatie van het pakket wat opleuken. (Anders was het via het grote gratis topic gegaan :slightly_smiling_face:)

Hij mag door! Wie, o, wie wordt de volgende die dit doosje met speeltjes mag bepotelen? Step forth and announce thyself! :smiley: