KOFfer 2.0 , the second beginning

Niemand???

@ElderRuwy stuur je me een betaal verzoek?

En hij is door, door, door! Door naar de volgende! :ok_hand:

Hij mag na een half jaartje wel weer een rondje Bergen op Zoom doen van mij, heb mogelijk ook nog 2 leuke toevoegingen liggen :slight_smile:

Nieuw leven in de lijst:

@Jarl
@svenn

Kopieƫr en vul aan

2 likes

Hij is erā€¦ en wat een leuke toevoeging zit erin :+1:t3:

Dit geldt wel voor iedereen hier:

De verdere uitbreidingen zijn ook apart.
Leuk om te zien hoe KOFfer 2.0 zich evolueert.

De 2de automaat houd ik even aan de pols.
Echt zoā€™n horloge wat ik zelf niet zo snel zou kopen.
Mooie ervan vind ik de lichte plaat, en het lederen (?) bandje met snelsluiting.

Nou had ik eens het volgende gepost:

De beoogde automaat heeft het nest hier al verlatenā€¦ dus helaas.
En ik heb zo snel geen andere toevoeging.

2weken heb ik niet nodig, en om wat verloren tijd in te halen mag de KOFfer 2.0 hier na het weekend weer vertrekken.

@Jarl stuur je alvast je adresā€¦ tikkie komt dan na het weekend.

1 like

Fijn om te zien dat de toevoegingen positief zijn :slightly_smiling_face: lag hier zonder liefde te verstoffen :sweat_smile:

2 likes

@Jarl is de koffer goed aangekomen ??

1 like

Koffer is goed aankomen, alleen hectisch weekje gehad. Ga er dit weekend eens op mijn gemak naar kijken!

2 likes

@Jarl is hij al weer door?

1 like

@svenn is de volgende!

Zin in!

Het verzenden duurt evenā€¦ Elke keer krijg ik een melding dat de bezorger onderweg is maar dat er vertraging is. Ik hou jullie op de hoogte

Ik heb het pakketje met plezier geopend en alle horloges mooi kunnen bekijken. Leuk, ik heb er voor gekozen om er niks uit te halen en de KOFfer mag door! Nu zie ik alleen niemand op de lijst staan dus stuur maar een berichtje en dan komt hij vandaag of morgen nog jouw kant op!

zitten er nou 6 in ?

Nee, nog 5

Mocht er momenteel niemand op de lijst zijn dan ben ik inmiddels wel eens benieuwd geworden naar de koffer.

Ik stuur je een berichtje!

1 like

Ik zou ook graag op de lijst komen, maar het is me moet duidelijk hoe? Welke link moet ik kopieren?

Leuk, zin in @svenn!
@DenDeze naar mijn idee valt er momenteel niet veel te kopiƫren aangezien je direct de volgende na mij bent. Ik laat me graag corrigeren als ik dit mis heb. :wink:

Dat gaat vooruit :smiley:
Stuur me maar een berichtje als je er klaar mee bent, dan spreken we verder af.

1 like