KOFfer 2.0 , the second beginning

Top, doe ik!

Intresse zit erin mee te doen mits we verzending of afspraak dichtbij de grens van BE kunnen doen.

1 like

2 weken geleden ontving ik keurig ingepakt de “KOFFer” van @svenn.
Naast 5 horloges ook een aantal bandjes.
Rustig de boel uitgepakt en bekeken. Ik vond het erg leuk om wat verschillende banden te swappen op de horloges om te zien wat het deed. Het heeft me gelijk aangespoord om wat bandjes aan te schaffen voor wat bestaande horloges. :smile:

Van de horloges uit de koffer heb ik er 1 gedragen. Deze lijkt nogal op een Seiko die me vaak aanspreekt op foto’s en heeft mijn enthousiasme versterkt.
Ik houd geen van de horloges en mij betreft pak ik hem keurig in om door te zenden naar @DenDeze.
(Mits @Tijdstip akkoord is dat hij de landgrens over gaat?)

2 likes

De KOFfer 2.0 is voor alle forumleden, in principe is niemand eigenaar, noch mag iemand zich bezitter noemen.

Wanneer deze de landgrens overgaat lijkt mij het aannemelijk dat wanneer deze weer richting NL gaat de pakketprijs voor NL begrippen niet wordt overschreden.

Eventuele extra kosten zijn dan voor de bezitter welke niet in NL woont?? Of dat @DenDeze is of een landgenoot van deze.

1 like

Ik ben ook wel benieuwd na @DenDeze maar ik ben wel ‘gewoon’ een .NL 'er. Laat maar even weten…

Voor mij gelijk. Die paar eurotjes zijn geen probleem voor mij.

2 likes

Voor mij ook niet, maar ik kan niet oordelen voor een ander.

Top! Ga het met @DenDeze regelen!

Na den deze was ik aan de beurt dacht ik :slight_smile:

Handig dat je in BE zit, ik ook, vind het niet erg extra te betalen voor hem weer naar NL te krijgen

Tijdelijk lijstje:

  1. Dendeze
  2. owengraven
  3. DirkKlokjes

@Tijdstip juist?

1 like

ik heb geen idee…

Zo vatte ik hem ook op.

Ik heb de koffer nu een weekje en heb 2 horloges gedragen. Deze 2 types zijn niet 100% mijn ding maar hebben me wel kennis laten maken met nieuwe merken.

Er zitten nog steeds 5 horloges in en enkele banden.

Deze mag nu verder naar @Owengraven ?

1 like

Pm gestuurd :slight_smile: komt in orde

KOFfer 2.0 is sinds vandaag in mijn bezit, ik haalde hem af omdat ik eigenlijk helemaal niet ver woon van @DenDeze

Eerste gevoel is leuk, mystery horloges zijn wel een tof idee.

Er zit 1 enorm luide quartz in, amaai… Kan hem door de doos horen. Weinig kans dat die behouden word.

De automaten gaan wel even wat polstijd krijgen, geen idee of ik er 1 ga houden maar dat lees je wel snel als dat zo is. Merken die ik wel kende maar eens wou proberen, dit komt dus goed uit.

Ik ga alvast bekendmaken dat er 1 leder bandje en 1 extra nato erbijgaan zitten. Alsook ongeacht of ik iets hou of niet zal ik 1 horloge toevoegen voor een totaal van 6 horloges na mij. (Bekendmaken is dan voor @DirkKlokjes als hij dat wil, ik hou het liever geheim)

Alright… eind deze week volgt een update en stuur ik hem verder naar @DirkKlokjes.

Als je hem ook op bezoek wil, kan je op de lijst zetten die is zo:

  1. Dendeze
  2. Owengraven :point_left:
  3. DirkKlokjes
  4. Jij?
1 like

Ik heb er zoals beloofd eentje toegevoegd en ondanks ik enorm veel genoten heb van het aanbod heb ik beslist niets te houden.

De zwarte automaat lag me het meest, die kan je nu trouwens voor heel weinig scoren dus heb hem nieuw besteld zodat deze van de koffer wat meer mensen kan overtuigen.

De lichte automaat was bijzonder, veel waren er van weg maar toch vond ik hem net niet mijn ding. Hij sprak me eerst ook aan, maar het bandje is echt niet te doen… wat een prutswerk. Collega’s gaven complimenten.

Enkele van de andere horloges gepast maar niet gedragen.

KOFfer 2.0 verlaat mij dus met volgende toevoegingen:

  • een extra horloge (die ik geheim hou, dat is heel de pret van dit)
  • 1 leder bandje en 1 NATO extra

Morgen gaat hij richting @DirkKlokjes uit.

3 likes

Dat zou mijn toevoeging moeten zijn geweest :slight_smile: . Leuk ding, maar 't bandje was vrij stug.

2 likes

Koffer inmiddels enkele dagen in huis. Maar direct duidelijk dat geen van de aanwezige horloges echt mijn ding zijn. De blauwe wijzerplaat was een leuke verrassing.

De koffer staat klaar voor de volgende; maar volgens mij is deze nog niet op de lijst. Wie heeft er interesse?

1 like

Kleine bump; de koffer staat klaar voor diegene die zich graag laat verrassen door de inhoud; wie oh wie?

2 likes

Niemand… ???

@DirkKlokjes dan maar mijn kant op.
Graag pb voor de verzendkosten met betaallink👍🏼

Je mag mij wel op de lijst zetten als beginnend horloge enthousiasteling vind ik het wel spannend, gr. Laurentiuss