KOFfer 2.0 , the second beginning

Hij is binnen, @DirkKlokjes :+1:t3:

Wie opgelet heeft, of eerdere posts leest, weet dat @Owengraven 1 van de inhoud nieuw gekocht heeft. Wanneer je dan naar zijn NA’s kijkt…

Bij deze maak ik daarom ook ⅔ bekend, met onderstaande:

Je ziet het goed, de Starking van Koffer 1.0 zit gewoon in Koffer 2.0
De gemoederen rondom 1.0 zijn nog niet opgeklaard, aangezien een ellenlange lijst ontbreekt.

Ik ga ook niks toevoegen of omruilen, ik ben ondertussen ook 3 horloges lichter.
Tenzij ik deze 6 houd, maar dan heb ik liever enkel mijn oude Haas terug en die zit helaas niet in Koffer 2.0

Nu bijna 8 maanden later is het topic in Off-topic ook nog steeds gesloten tot nader order, Jur zal wel druk zijn.

@Sjoerd_K heb je aldaar je bericht geliked… je vroeg om getagd te worden, maar dat kan daar nog niet :face_with_hand_over_mouth::wink:

Zal Wout niet taggen, ik weet dat hij

Ik grijp Covid19 wel aan om de Koffer hier in quarantaine te houden :grin::rofl:

1 like

Heerlijk om te zien hoe de Koffer een eigen leven aan het leiden is :joy: Ik zie dat het kistje wat ik heb geloosd ook nog steeds vrolijk mee reist :sweat_smile:

1 like

Hee, wat doet mijn horlogedoosje daar op jouw foto?

1 like

Ik bump even dit topic, ik zie de KOFfer 2.0 graag nog wat haltes maken :slight_smile: Altijd toffe verhalen.

1 like

Die “I :heart: Watches” doos? :smile: Wat een vreselijk ding zeg :yum:

:wink:

Ik zou mijzelf -bijna- weer op de lijst zetten…bijna… :smile:

Een lade vol met spul waar geen animo voor is in het blauwe… :joy:

1 like

Is hier ooit nog verder mee gedaan of een 3.0 versie uit geraakt?

1 like

Ik heb niks meer gehoord in ieder geval?

1 like

:grimacing: 4 jaar later alweer​:exclamation:

Geen idee waar die ligt.

1 like