Koffie bij de Burgers

Zo af en toe ga ik bij Alfred & Monique een kopje koffie drinken, altijd gezellig! Vandaag had ik m’n camera meegenomen, de foto’s wil ik graag met jullie delen…

Panama sub (A serie) die ze recent hebben meegenomen uit Amerika:

Ik ben normaal niet zo van het goud / staal maar de combo met het logo is supercool!!!

Opeens werd ik afgeleid door de rose gouden Day date van Monique…

Beetje problemen met de macro functie…

Na een lichte correctie was ik weer bij de les:

Op plaatjes heb ik het niet op gouden Rolex… maar irl toch wel vet!

En omdat het toch al over de top was ook nog even geel goud met steentjes:

En even samen:

Burgers, het was gezellig, bedankt!

Forumvrienden, bedankt voor het kijken!

Groet, Roel

Een geelgouden Day-Date, wat zou ik dat toch gaaf vinden ooit nog eens te bezitten.

Inderdaad ietwat over the top, maar misschien juist daarom weer ontzettend gaaf!

Bedankt voor het delen van de 'macro foto’s. :wink: :smiley:

leuke ‘sfeerreportage’ Roel!!
Zeker wel gelimiteerd die Panama.

Groet,
Arno.

Leuke reportage. Omdat ik dus de volledig stalen Sub gewend ben (snel hè:)), ben ik niet zo weg van staal/goud.
Is de Panama een speciale uitvoering?

tjvreeken Schreef:

Is de Panama een speciale uitvoering?

Yep… zeer speciaal, zijn slechts 75 stuks in staal en 75 stuks in bicolour
van uitgegeven.

De stalen versie bracht (als ik het me goed herinner) bij de laatste veiling in NY 90 duizend dollars op…

niet slecht voor een aparte wijzerplaat :wink:

groet,
Arno

Juwelier Burger heeft er één te koop, dus als je zou willen:)

Prijs op aanvraag…

Arno Schreef:

niet slecht voor een aparte wijzerplaat :wink:

groet,
Arno

Inderdaad dat is (ook) Rolex… een streepje / logo of iets dergelijks kan voor zoiets zorgen. Maar een versie van 150 stuks is natuurlijk ook zeldzaam afgezet tegen de productie subs per jaar.

Ben jij trouwens die Arno waar ik op een meeting uren mee heb staan praten (over Speedmasters) ???

tjvreeken Schreef:

Juwelier Burger heeft er één te koop, dus als je
zou willen:)

Alfred & Monique… Burger inderdaad…

Nou moe:(… Had ik nog niet eens gezien:)

Maar ik heb er nog één op chrono24, o nee, ook Burger…:slight_smile:

tjvreeken Schreef:

Nou moe:(… Had ik nog niet eens gezien:)

Maar ik heb er nog één op chrono24, o nee, ook
Burger…:slight_smile:

:):):):):slight_smile:

Op einde van m’n post bedank ik Alfred en Monique ook nog met… “Burgers bedankt”.

Ik ben altijd een beetje voorzichtig met (sluik) reclame…wil geen problemen met de “chief” van dit forum.
Anderzijds, ik kom nou eenmaal geregeld bij Maastrichtse handelaren waardoor ik leuke plaatjes kan schieten…

(tu) (tu) (tu)

Mooi verhaal, met mooie foto’s (nou ja, de meeste dan :D)
Volgens mij zijn dit stel ook echte liefhebbers.
Bedankt voor het delen!

Groeten,

Martin

Op ebay
http://cgi.liveauctions.ebay.com/218-Rolex-Submariner-16610-Panama-Canal-Steel-Limit_W0QQcmdZViewItemQQ_trkparmsZ39Q3a1Q7c66Q3a2Q7c65Q3a1Q7c240Q3a1318QQ_trksidZp3286Q2ec0Q2em14QQhashZitem110295103558QQitemZ110295103558/
is er ook één te vinden, staal met zwarte plaat. Verwachte verkoopprijs $20000-$30000.
Ik zal deze keer niet mee bieden:D

zeno Schreef:

Op ebay is er ook één te vinden, staal met zwarte
plaat. Verwachte verkoopprijs $20000-$30000.
Ik zal deze keer niet mee bieden:D

Die op de baai is volledig staal. Gaat (fors) meer kosten dan de bicolour die ik vandaag liet zien.

Los van dat het heel veel geld is vind ik de verwachte opbrengst laag… Je zou het ding een 1/2 jaar geleden gekocht hebben voor 90K…

Mijn beste,

Na een dag vol verhalen, analyses, en helende woorden over barstende luchtbellen te hebben vernomen, doet het een mens goed om op zo’n mistroostige doordeweekse avond de echte waarde van rijkdom te mogen aanschouwen.

Roel, een prachtig horloge belicht in een sfeervolle reportage.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Had niet zo goed gekeken, had het tussendoor een beetje druk met de adsl-lijn die aan het stuiteren was. Ik had afgelopen weekend een ander modem met dito splitter geïnstalleerd, maar de splitter is waarschijnlijk een beetje brak. En dan nog twee familieleden die én willen internetten én willen bellen, nou dan heb je hier een P1 situatie:). Maar goed, het zorgt weer voor de nodige hilariteit:)

Gelukkig is m’n Sub wel waardevast;), hoewel… 't is ook maar wat de gek er voor overheeft:)

klopt !! We hebben het ook nog over de kleine seconde gehad. Er was trouwens toen nog een Arno aanwezig. De roepnaam van ‘bluebreeze’ is volgens mij ook Arno. Ik wacht nog op een forummeeting op een vrijdagavond zodat ik weer naar het zuiden kan afreizen…

Gelukkig dat je nog wel een Speedy hebt gehouden.

Groet,
Arno.

Arno Schreef:

klopt !! We hebben het ook nog over de kleine
seconde gehad. Er was trouwens toen nog een Arno
aanwezig. De roepnaam van ‘bluebreeze’ is volgens
mij ook Arno. Ik wacht nog op een forummeeting op
een vrijdagavond zodat ik weer naar het zuiden kan
afreizen…

Gelukkig dat je nog wel een Speedy hebt gehouden.

Groet,
Arno.

http://i131.photobucket.com/albums/p288/arnohorlog
e/imm024_25A.jpg

Yep, ik heriner me het weer!!! Jij had toen nog zo’n ge-wel-dig klokje bij je!!!
Was dat die met kleine seconde??? Het was volgens mij een gouden exemplaar???

We gaan binnenkort toch maar weer eens een herfstmeeting houden…

Wanneer mag en keertje mee :slight_smile: